Web Analytics Made Easy - Statcounter


رئیس پلیس پایتخت گفت: عملیات ویژه پلیس در چهارشنبه آخر سال از ساعت ۱۵ آغاز می شود و هم اکنون مراکز عمده فروش مواد محترقه تحت نظر هستند.

سردار حسین رحیمی در گفتگو با امتداد نیوز درباره چهارشنبه آخر سال و حوادث متعدد در این شب گفت: بار دیگر تاکید می کنم که بدون هیچ گونه اغماض و با قاطعیت تمام با افرادی که در این شب هنجارشکنی کنند، برخورد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این زمینه چند مسئله حائز اهمیت است که نخستین آن، نقش خانواده هاست.

رئیس پلیس پایتخت توضیح داد: خانواده ها در زمینه پیشگیری از حوادث نقش بسیار پررنگی دارند. آن ها با نظارت بر رفتار فززندانشان می توانند مانع بسیاری از حوادث در این شب شوند.

وی افزود: بیشترین آسیب ها در این شب مربوط به نوجوانان است و ما از خانواده ها می خواهیم در این شب در کنار فرزندانشان باشند و بر رفتارهای آن ها نظارت کنند.

رئیس پلیس پایتخت در ادامه گفت: موضوع دیگر تذکراتی است که ما به اصناف داده ایم.

سردار رحیمی در این باره گفت: مراکز عمده ای که در کار خرید و فروش این مواد هستند نه تنها تذکرات لازم را دریافت کرده اند، بلکه تحت نظر و مراقبت هستند و ما در صورت مشاهده عرضه محصولات ناهنجار و غیرمتعارف به شدیدترین شکل با آن ها برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: این واحدهای صنفی و چند پاساژ معروف در این حوزه در صورت تخلف بلافاصله از سوی پلیس پلمب خواهند شد و با فروشندگان برخورد می شود.

سردار رحیمی به صنف شیمیایی فروش ها هم اشاره کرد و گفت: ما جلساتی را با صنف شیمیایی فروش ها داشته ایم و تذکرات لازم به این صنف هم داده شده و عنوان کردیم در صورت تخلف و تولید مواد محترقه خطرناک با قاطعیت با آن ها برخورد می شود.

رئیس پلیس پایتخت درباره کسانی که در خیابان ها نیز مواد محترقه می فروشند گفت: آن ها هم اگر مواد غیراستاندارد و غیر عرف بفروشند، شامل برخورد پلیس خواهند شد.

سردار رحیمی در خصوص جوانان و نوجوانانی که در سطح خیابان رفتار ناهنجار می کنند نیز گفت: متاسفانه شاهدیم که بسیاری از جوان ها و نوجوان ها در این شب آسیب جدی می بینند  علاوه بر نقص عضو موارد فوتی هم داریم، لذا ما با هر گونه سلب آرامش اجتماعی برخورد می کنیم.

وی افزود: همچنین با هماهنگی هایی که با مقام قضایی شده، خودروهایی که در این شب با حرکات غیرعرف همراه باشند، توقیف می شوند و این توقیف تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس پایتخت در خاتمه با اشاره به حضور گسترده پلیس در این شب در سطح خیابان ها گفت: نیروهای ما از ساعت ۱۵ در آماده باش کامل خواهند بود و تمام سعی ما این است که شب آرامی را برای شهروندان رقم بزنیم.

true برچسب ها : پلیس حسین رحیمی حوادث چهارشنبه سوری true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت

رئیس پلیس آگاهی فراجا تاکید کرد که ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع و موثر با سرقت از جمله اولویت‌های مهم پلیس آگاهی فراجا در سال جاری است.

به گزارش ایسنا، سردار محمد قنبری در اولین جلسه شور عملیاتی که با حضور معاونان و روسای پلیس آگاهی فراجا برگزار شد، گفت: توجه به اولویت‌های سال ۱۴۰۳ و همچنین افق و چشم انداز معین برای اجرا در پلیس آگاهی فراجا باید بر مبنای اولویت‌ها ترسیم شود که در همین راستا ارتقاء کشف جرایم و برخورد قاطع و موثر با سرقت جزو اولویت‌های مهم است.

وی دقت در موضوع معماری فراجای آینده را یکی از اولویت‌های اساسی در سال جدید عنوان کرد و افزود: توجه به معیشت کارکنان به خصوص در حوزه مسکن شخصی باید در دستورکار قرار بگیرد. پیگیری بصیرت افزایی از طریق قرآن و نهج البلاغه و همچنین ارتقاء توان عملیاتی در کشف جرایم نیز باید در دستورکار باشد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه اقدامات پلیس آگاهی در حوزه فضای مجازی و انتشار اخبار و اطلاع رسانی باید با جدیت انجام شود، گفت: ارتقاء کشف جرایم و برخورد قاطع و موثر با سرقت از جمله اولویت‌های مهم فراجا در سال جدید است که باید مدنظر قرار گیرد.

قنبری موضوع طرح نور را که در سطح فراجا در حال اجرا است بسیار بااهمیت و مثمرثمر عنوان کرد و گفت: از همه همکارانی که با تلاش شبانه روزی و اقدامات موثر در سراسر کشور در ایام گذشته و به ویژه نوروز تعامل و همکاری مطلوبی داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: شاخص‌های حوزه کشف به وقوع باید به صورت کاملا علمی و حرفه‌ای ترسیم و برنامه‌ریزی های منظم در این زمینه انجام شود و برنامه‌ها و اهداف قابل دسترسی و منطقی باشند.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با تاکید براینکه موضوع هوشمندسازی باید به صورت فوق العاده در دستورکار پلیس آگاهی قرار گیرد، گفت:‌ انضباط باید در دستورکار قرار گیرد به طوری‌که همه فعالیت‌ها برمبنای انضباط مادی و معنوی به صورت کاملا دقیق پیگیری و اجرا شود.

وی با اشاره به تسریع و زمانبندی مشخص برای انجام کارها و اجرای مصوبات و کیفی سازی آنها خاطرنشان کرد: موضوع آمار و اطلاعات در حوزه های عملیاتی بسیار مهم است و باید به صورت دقیق به آن توجه شود.

رئیس پلیس آگاهی فراجا در پایان با اشاره به اهمیت احساس امنیت در سطح جامعه گفت: سرقت نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است به طوری که مجموع کشفیات ۳۴ درصد افزایش و کشف به وقوع به ۵۲ درصد رسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید