Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@08:15:13 GMT

نامداری: حسینی و رحمتی هر دو شانس بازی دارند

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۸۷۷۲

نامداری: حسینی و رحمتی هر دو شانس بازی دارند

اشکان نامداری مربی استقلال گفت: بازیکنان می‌خواهند باخت به العین را جبران کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اشکان نامداری از آمادگی هر دو دروازه‌بان استقلال برای بازی با العین خبر داد ولی گفت امروز مشخص می‌شود کدام‌یک از آنها در ترکیب استقلال مقابل العین به میدان می‌روند. او با خبرنگار خبرورزشی در امارات حرف زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*روحیه تیمی‌‌تان خوب است؟

اشکان نامداری گفت:

البته که خوب است. ما در چند دیدار قبلی با نتایج خوبی که گرفتیم، هم در لیگ برتر و هم لیگ آسیا روند روبه‌رشدی داشتیم و این نتایج روی عملکرد کلی تیم هم تأثیر مثبت داشت. بعد از شهرآورد هم که این وضعیت بهتر شد و الان تیم با قدرت برای دیدار با العین آماده می‌شود.

* از عملکرد رحمتی در شهرآورد رضایت داشتید؟

خط دفاع عملکرد خوبی در شهرآورد داشت و پرسپولیس نتوانست چندان موقعیت خاصی روی دروازه ما پیدا کند. گرچه در تک موقعیت‌شان هم مهدی عالی واکنش نشان داد و ثابت کرد برای هر حمله‌ای آماده است.

* در دیدار فردا باز هم رحمتی به میدان می‌رود؟

اشکان نامداری گفت:

این را شفر تعیین می‌کند. او همیشه یک روز پیش از بازی در این باره با دروازه‌بان اصلی مد نظرش حرف می‌زند. تا دیشب که حرفی در این باره نبود.

* هر دو آماده هستند؟

صددرصد.

* اما قبل از شهرآورد می‌گفتند رحمتی زانودرد دارد.

اشکان نامداری گفت:

دیدید که مهدی در شهرآورد کاملاً سرحال بود و با پا هم ضربه می‌زد. شایعاتی بود که البته در خلال دیدار با پرسپولیس خود به خود تکذیب شد. الان نیز هم او و هم حسینی آماده شهرآورد هستند.

* چه برنامه‌ای برای دیدار با العین دارید؟

ما در ابتدای امسال یک باخت بد به این تیم داشتیم و از نظر انگیزشی تیم در وضعیت جبران آن دیدار است.

* برنده می‌شوید؟

اشکان نامداری گفت:

برنامه ما این است که در مجموع هر دو دیدار بیشترین امتیاز را بگیریم. ممکن است فردا مساوی هم داشته باشیم ولی برای برد به میدان می‌رویم و می‌خواهیم در بازی برگشت در تهران کار را تمام کنیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، رود گولیت، اسطوره میلان، در مورد دربی دلا مادونینا و ویژگی های برتر اینتر و اینکه قهرمان امشب مشخص می شود یا خیر، حرف زد.

نراتزوری این شانس را دارد که بیستمین اسکودتوی خود را در دربی امشب در سن سیرو به دست بیاورد و این اتفاق برابر رقیب همشهری لذتی دو چندان دارد. اختلاف دو تیم 14 امتیاز است و به فاصله 6 بازی تا پایان فصل، اینتر یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارد.

گولیت در این رابطه گفت:« در میلان آنها یک بازی متفاوت را ترجیح می دادند، فرض کنید این یک مسابقه تعیین کننده نبود، اما با توجه به شرایط، مطمئن هستم که آنها هر کاری انجام می دهند تا نبازند. اینتر نمی تواند اسکودتو را در دربی در خانه میلان جشن بگیرد.»

گولیت ادامه داد:« با این اوصاف، باید اعتراف کنیم که اینتر خیلی خوب بازی می کند. آنها سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند و یک تیم عالی دارند. من چیزی را می گویم که هرگز نمی خواستم بگویم. آنها شانس اول پیروزی در بازی امشب هستند، بله این طور است.»

دیگر خبرها

  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد