Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد امیری، رییس هیئت کاراته استان کرمان با اشاره به اینکه فدراسيون كاراته، سرمربیان تیم‌های ملی کاتا در دو بخش بانوان و آقایان را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی کرده است، گفت: بر این اساس، فرخناز ارباب به عنوان سرمربی تیم ملی کاتا نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان بانوان و محسن رشیدی نژاد، رییس کمیته فنی هیئت کاراته استان کرمان به عنوان سرمربی تیم‌های کاتا نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان مردان انتخاب شدند که تا رقابت‌های قهرمانی آسیا هدایت این تیم‌ها را برعهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیکار‌های کاراته قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان، جوانان و امید اردیبهشت ماه در ژاپن و رقابت‌های آسیایی بزرگسالان تیر ماه در اردن برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود: محسن رشیدی نژاد از مربیان با سابقه کاراته ایران و استان کرمان است و در کارنامه ورزشی اش، مربیگری تیم‌های ملی کومیته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ۱۰ سال به تناوب (بین سال‌های ۷۲ تا ۸۸) و نیز ۳ سال سرمربی تیم ملی کاتا بزرگسالان از سال ۸۲ الی ۸۴ دیده می‌شود.
وی همچنین از سال ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۰ عضو تیم ملی کومیته بوده و سال ۱۳۶۸ به عنوان کاپیتان، تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا ـ. اقیانوسیه در استرالیا را همراهی کرده است.

رشیدی نژاد که رییس کمیته فنی هیئت کاراته استان کرمان نیز هست، در دور قبلى اردوهاى تیم ملى نیز برای اعزام به رقابت‌های آسیایی و لیگ جهانی کاراته هدایت تیم‌های ملی کاتای ایران را عهده دار بود که به دلیل عملکرد و نتایج چشمگیر مجدداً به این سمت منصوب شد.

انتهای پیام/ب

انتخاب مجدد مربی کرمانی به سرمربيگرى تيم هاى ملى كاتای ايران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴ سال سطح یک آسیا در ریاض عربستان از هشتم تا پانزدهم اردیبهشت برگزار شد که ایران با ۴ ورزشکار پسر و یک تنیسور دختر در این رویداد به میدان رفت.   در بخش پسران و در رقابت‌های دونفره، تیم ایران متشکل از رامتین رافعی و کیارش صادقی برابر تیم تایلند و پاکستان به برتری دست یافت تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در رقابت‌های انفرادی نیز کیارش صادقی با قبول شکست برابر حریفی از تایلند، در فینال به مقام دومی بسنده کرد.   در بخش انفرادی، رامتین رافعی دیگر نماینده ایران که به دیدار رده‌بندی رفته بود موفق شد حریف خود از چین‌تایپه را شکست بدهد تا با کسب مقام سومی به کار خود پایان دهد. راستین اکبری و آریا شعبان نژاد دیگر تنیسور‌های ایرانی در این مسابقات به ترتیب رتبه‌های ۱۸ و ۱۹ را به خود اختصاص دادند.   در بخش دختران، رومینا رافعی در مسابقات انفرادی هفتم شد، اما این تنیسور کشورمان در بخش دونفره با حریفی از ترکمنستان موفق شد با ایستادن در رده سوم به کار خود پایان دهد.   گفتنی است با این نتایج، رنکینگ تنیسور‌های ایرانی ارتقا خواهد یافت و قهرمانان کشورمان موفق شدند در بین رقبای خود جایگاه به مراتب بهتری را به دست بیاورند. هدایت این تیم برعهده فرشید زیدی بود.   در این مسابقات ۷۰ تنیسور از کشور‌های ایران، هند، پاکستان، تایلند، هنک‌کنگ، چین‌تایپه، رومانی، عربستان، سوریه، اردن، انگلیس، چین و قزاقستان در دو بخش دختران و پسران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان