Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ صفدری فرمانده سپاه امامت تبریز در دیدار با مدیرشعب استان آذربايجان شرقي بانک قرض الحسنه مهرايران بيان داشت: تقويت همکاري ها و انتقال بخشي از گردش مالي و سپرده گذاري هاي جامعه خيرين، سازمان ها و نهادها در شعب بانک قرض الحسنه مهرايران مي تواند کمك شاياني به افزايش توان پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به نيازمندان واقعي جامعه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش صدای ایران این بانک در راستای مسئوليت هاي اجتماعي و مأموريتي که بر عهده آن محول شده است همپاي سازمان هاي حمايتي همچون بهزيستي و کميته امداد امام خميني(ره) به توانمندسازي افراد جامعه هدف و به اشتغال آنها مي انديشد.
بانک قرض الحسنه مهرایران به معنای واقعی در عرصه ترویج فرهنگ قرض الحسنه و اشاعه خدمات بانکداري اسلامي گام برداشته و تعامل ارزنده اي را در سنوات گذشته با نهادهاي حمايتي مانند سازمان بهزيستي، کميته امداد، بسيج سازندگي و بنياد مسکن انقلاب از خود نشان داده است.
مبنای اصلی این بانک از بدو تاسیس بر کمک، مساعدت و ياري به محرومان قرار گرفته و در راستاي تعميق و توسعه موازين بانکداري اسلامي اقدامات شايسته اي را انجام داده است و تلاش مي كند تا گرفتاري هاي مردم در حوزه هاي مختلف اجتماعي و اقتصادي به حداقل برسد.
سرهنگ صفدری فرمانده سپاه امامت تبریز در دیدار با سیدرضا منافي آذر مديرشعب استان آذربايجان شرقي بانک قرض الحسنه مهرايران بيان داشت: با جذب و تمرکز حسابهاي خيرين در اين بانک مي توان موجبات توانمندي و بهبود وضعيت معيشتي اقشار محروم جامعه را فراهم کرد.
وی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت خیرين جامعه در حل نيازهاي اساسي نيازمندان افزود: کمک هاي خيرين و سپرده گذاري سازمان ها و شرکت هاي دولتي و خصوصي نقش مهمي در ارائه خدمات بهتر اين بانک به هموطنان دارد.
در ادامه، منافی آذر مدیرشعب استان آذربایجان شرقی بيان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ايران از محل منابع قرض الحسنه جذب شده توسط مردم، نهادها و سازمان ها و تخصيص آن به بخش هاي مختلف، در تنظيم روابط و مناسبات اقتصادي تاثير گذار است.
وی تصریح کرد: این بانک تمامی خدمات خود را بر بستر قرض الحسنه انجام مي دهد و با انجام بازاريابي مستمر به تجهيز منابع خود مي پردازد و از محل تجميع منابع خرد، با اعطاي تسهيلات قرض الحسنه به رفع احتياجات ضروري جامعه کمک مي كند.
منافی آذر ادامه داد: قطعاً خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ايران مي تواند در رفع نيازهاي مالي افراد کم درآمد و تلاشگران عرصه هاي اقتصادي موثر باشد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی

به گزارش قدس خراسان، سید محسن اصغری نکاح امروز، ۷ اردیبهشت‌ماه در همایش روز روانشناسی و مشاوره با شعار «روانشناسی در خدمت جامعه» که در مرکز همایش‌های شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروزه در پزشکی، سبک زندگی و پیشگیری و آسیب‌زدایی مبتنی بر آن جزء محورها و راهبردهای اساسی شده است. نمی‌توانیم با مسائل عاطفی، هیجانی و روانشناختی سر و کار داشته باشیم اما سراغ سبک زندگی نرویم؛ نمی‌توانیم روانشناس باشیم و برای شناخت چالش‌های روانشناختی جامعه تنها در کلینیک بنشینیم.

وی افزود: رویکرد پیش روی ما برای رشد دادن و زمینه‌سازی جهت ارتقاء بهداشت روانی و پیشگیری از آسیب‌های متعدد از جمله تغییر سبک زندگی، اگر جامعه‌محور نشود، در پیشگیری و حل بحران‌ها موفق نخواهیم بود.

رئیس شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ادامه داد: راهبرد سازمان نظام روانشناسی جامعه‌محور بودن است و در این جامعه‌محوری تعامل با سازمان‌ها و نهادهایی که مسئولیت دارند جزء اساسی‌ترین موضوعات است.

اصغری نکاح اضافه کرد: استان خراسان رضوی یک کلان‌استان بوده و شورای استانی باید به صورت ویژه دیده شود. بیشترین حجم همکاران دارای عضویت، پروانه و کلینیک‌ها پس از تهران در خراسان بوده و اساتید بزرگی در خراسان و مشهد وجود دارند.

وی خاطرنشان کرد: ۷۹۶ نفر در استان در آزمون صلاحیت حرفه‌ای نمره قبولی کسب کرده‌اند و این افراد باید توسط شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مورد مصاحبه قرار بگیرند. رویکرد ما مشاوره همگانی بوده و جدا از نام دانشگاه‌ها و موسسات، صلاحیت‌های حرفه‌ای دیده می‌شود.

دانشیار گروه آموزشی روانشناسی مشاوره و تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: امروزه همکاران ما از نظر ارائه خدمات با توجه به هزینه‌های بسیار سنگین جاری جهاد می‌کنند. زمانی هویت روانشناسی را برای جامعه احراز می‌کنیم که خدمات ارزنده‌ای به جامعه بدهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد