Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@19:58:47 GMT

عملیات جستجوی جانباختگان تا کی ادامه می‌یابد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۹۰۵۸

عملیات جستجوی جانباختگان تا کی ادامه می‌یابد؟

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از انتقال 5 محموله دیگر از بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران - یاسوج در شانزدهمین روز عملیات جستجو به پایین ارتفاعات دنا خبر داد.

به گزارش ایسنا، عزیز فیلی افزود: 10 تیم سه نفره امروز در محل سقوط پرواز تهران - یاسوج به ارتفاعات دنا اعزام شدند. همچنین 5تیم سه نفره شب گذشته نیز در محل سانحه مانده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نمی توانیم بگوییم که عملیات جستجو و انتقال پیکر جانباختگان پرواز تهران - یاسوج تا کی ادامه خواهد داشت اما زمانی که وضعیت هوا مساعد باشد عملیات ادامه می یابد و در صورتی که شرایط جوی نامساعد شد بصورت زمینی عملیات را ادامه خواهیم داد.

پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه که روز یکشنبه، 29 بهمن ماه از کانتر ۲۹ فرودگاه مهرآباد تهران مسافران خود به مقصد یاسوج را سوار کرده بود، حدود ۵۰ دقیقه بعد از رادار خارج شد و سقوط کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در بازدید از محور یاسوج به سی سخت گفت: این طرح از مصوبات دور اول سفر دولت به استان است که ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و با موافقت نامه‌ای که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام گرفته هر ساله نیز به این طرح اعتبار اختصاص داده می‌شود.  معاون عمرانی استانداری با بیان اینکه دو تونل رفت و برگشت در این محور در حال احداث است، افزود: با همکاری راه و شهرسازی این طرح فعال بوده و تعطیلی در کار نیست تا در وقت مقرر به اتمام رسیده و مورد استفاده مردم قرار گیرد. وی با اشاره به پیشرفت خوب این تونل‌ها گفت: عملیات ساخت یکی از تونل‌ها به پایان رسیده و تونل دوم ۶۰ درصد پیشرفت دارد. روستا به احداث پل قوسی سردار شهید عبدالله نجفی اشاره و عنوان کرد: قرار است عملیات اجرای فونداسیون این پل انجام شود که با آغاز عملیات احداث این طرح مسیر یاسوج به سی سخت در محدوه ده برآفتاب مسدود و مسیر جایگزین در نظر گرفته می‌شود. وی بیان کرد: دو مسیر بیاره و توت نده به عنوان مسیر جایگزین جاده یاسوج به سی سخت در نظر گرفته شده است که باید ساماندهی و نقاط حادثه خیز آنها رفع شود. معاون استاندار ادامه داد: مسیر توت نده دارای چند پیچ با شیب زیاد است که قرار شد این موارد توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفع و علائم رانندگی نصب شود همچنین ارتفاع خاکریز اطراف جاده افزایش یابد تا جلوی تصادفات رانندگی گرفته شود. وی بیان کرد: در مسیر بیاره مشکل اصلی تقاطعی است که به محور یاسوج به اصفهان ختم می‌شود و دارای معارض است که از فرماندار دنا خواستیم جلسه‌ای با مالک برگزار و رفع معارض صورت گیرد که با رفع نقاط حادثه خیز و بهسازی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی به زودی محور یاسوج به سی سخت در محدوده ده برآفتاب مسدود می‌شود. روستا با اشاره به اینکه بنا داریم هر دو مسیر زیر بار ترافیک برده شود، گفت: به دلیل گردشگر پذیر بودن سی سخت نیاز است، مشکلات مربوط به مسیر‌های جایگزین رفع و هر دو مسیر زیر بار ترافیک برود. وی بیان کرد: تاکنون افزون بر ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار به پل و تونل‌های در حال احداث مسیر یاسوج به سی سخت تخصیص داده شده است.

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • سقوط یک شی عجیب از فضا بر روی خانه‌ای در آمریکا
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر
  • کاهش دامنه نوسان باید ادامه یابد / سهامداران از اقدام هیجانی پرهیز کنند
  • بازارچه دست‌فروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد
  • متا در حال آزمایش نوار جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است