Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسجد نشویل در ایالت تنسی آمریکا، مراسمی سالانه با عنوان «آشنایی با اصول اولیه اسلام» برگزار کرده و از غیرمسلمانان آمریکایی برای شناخت همسایگان مسلمان دعوت به عمل آورده است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از حوزه، مراسم سالانه در‌های باز مسجد شهر نشویل واقع در ایالت تنسی آمریکا، ۱۷ مارس ۲۰۱۸ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این مراسم با عنوان «آشنایی با اصول اولیه اسلام»، از شهروندان غیرمسلمان آمریکایی برای شناخت همسایگان مسلمان از طریق شرکت در جلسات سخنرانی «اسلام شناسی» دعوت به عمل آورده است.

هدف از برپایی این مراسم در‌های باز، ایجاد رابطه متقابل میان جامعه اسلامی، اعضای مسجد و غیرمسلمانان آمریکایی، مقابله با اسلام هراسی و ایجاد وحدت در جامعه از طریق گفتمان میان ادیان می‌باشد.

در کنار سخنرانی‌های اسلام شناسی، گفتگو‌هایی راجع به آشنایی با تاریخ اسلام و مسلمانان و همچنین زندگی مسلمانان آمریکایی به ویژه در شهر نشویل مدنظر برگزارکنندگان این مراسم هستند.

از دیگر موضوعاتی که قرار است در این نشست به آن‌ها پرداخته شود، سخنرانی‌هایی درباره برخی مسائل مرتبط از جمله سوءبرداشت‌های ضداسلامی در برخی موضوعات، چون جهاد، شریعت و حقوق زنان در اسلام می‌باشد و در پایان نیز یک جلسه گفتگوی خصوصی برگزار شده و به سئوالات شنوندگان پاسخ داده خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود

رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم، اعتراض به استمرار جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در روزجمعه ۱۰ فروردین‌ماه در شهرستان‌های استان خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره مراسم یوم الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: این مراسم فردا جمعه 10 فروردین‌ماه 1403 ساعت 11 پیش از خطبه‌های نماز جمعه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با سخنرانی احمد همتی بوشهری (استاد دانشگاه و از مسئولان سابق استان فارس) همراه با اجرای زنده سرود جمهوری اسلامی ایران توسط رزم نوازان ارتش برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم  در راستای اعتراض به استمرار جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در سراسر استان فارس و مراکز شهرستان‌ها فردا جمعه 10فروردین‌ماه پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه از شبستان امام خمینی (ره) به سمت بست شهید آیت الله دستغیب (ره) و ابتدای بلوار 9 دی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به برگزاری این مراسم راهپیمایی در 5 استان‌ کشور،  از مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی فردا شرکت کنند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • جزئیات مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی اعلام شد
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در استان یزد
  • بانوی مسیحی آمریکایی در نهاوند مسلمان شد