Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@10:27:52 GMT

نشست آي پک و حاشيه ها

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۹۰۹۳

‍‍‍‍‍‍

گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما از نيويورک درباره نشست آي پک و حاشيه های آن 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای حدود ۱۰۰ طرح در حاشیه شهر ارومیه

فرماندار شهرستان ارومیه در پیگیری از میزان پیشرفت طرح‌های اجرایی در مناطق حاشیه نشیه نشین شهر ارومیه از روستای بادکی بازدید کرد و در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نزدیک به  ۱۰۰ طرح در ۲۷ منطقه حاشیه شهری ارومیه برای عمران و آبادانی این مناطق اجرا می‌شود که ۴۲ طرح عمرانی ورزشی بهداشتی و فرهنگی در روستای بادکی ارومیه اجرا می‌شود.

غلامحسین عماری افزود: سالن چند منظوره ورزشی روستای بادکی از جمله طرح های در دست اجراست که در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰ متر مربع برای ورزش‌های توپی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود و از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است. 

وی ادامه داد: مرکز خدمات جامع سلامت روستای بادکی دومین طرحی است که برای عمران و آبادانی این روستا مصوب شده  و از پیشرفت خوبی نیز برخوردار است و برای اجرای این طرح نیز ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که تا مرداد به بهره برداری می‌رسد. 

به گفته فرماندار ارومیه احداث پارک ۵ هزار و ۳۰۰ متر مربعی، اختصاص ۱۷ هزار متر زمین برای ساخت مدرسه، گازرسانی به ۶۵۰ خانوار روستایی، برق رسانی به یک هزار و ۵۰۰ خانوار، تامین آب شرب برای ۴ هزار خانوار و ساخت مجتمع‌های تفریحی در این روستا از جمله مصوبات عمران و آبادانی این روستاست که تیر ماه سال گذشته در جریان بازدید استاندار آذربایجان غربی از مناطق حاشیه شهر ارومیه به تصویب رسیده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • (عکس) امضای جهانبخش بر روی پای شکسته دختر هلندی!
  • بریدن درختان در حاشیه اتوبان افسریه تهران/ دلیل شهرداری این بار چیست؟+ عکس
  • اجرای حدود ۱۰۰ طرح در حاشیه شهر ارومیه
  • استقبال ازجشنواره نوروزی در حاشیه تپه باستانی کُنارصندل جیرفت
  • خط‌کشی طولی ۲۰ هزار متر معابر حاشیه باغ فدک انجام شد
  • آبگرفتگی معابر و اجتناب از توقف در حاشیه رودخانه‌ها
  • بارش برف و باران در راهِ استان
  • حاشیه های حضور اعضای دولت در جمع خبرنگاران
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی
  • شعرخوانی دختران دهه‌نودی در حاشیه برنامه محفل قرآنی امام حسنی‌ها