Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت:۲۴۶ فرصت شغلی پایدار در بخش حمل و نقل خراسان‌جنوبی در ده ماهه سال جاری فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر شهامت صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی ۱۰ ماهه سال جاری بیش از  ۲۵۵ هزار و ۸۲ سفر در خراسان ‌جنوبی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل خراسان‌جنوبی بیان کرد: ماهیت حمل و نقل قابلیت اشتغال‌زایی مناسبی اعم از مستقیم و غیرمستقیم داشته و نزدیک به هشت هزار و ۴۰۲ راننده و هزار و ۶۵۳ مسافر در بخش مسافری و کالا به طور مستقیم فعالیت دارند.

شهامت ادامه داد: در ده ماهه سال جاری بر اساس ثبت اطلاعات کارت هوشمند در سامانه رصد، برای بیش از ۲۴۶ نفر در این بخش زمینه اشتغال پایدار فراهم شده است.

وی افزود: تعداد  شاغلین در بخش حمل و نقل  با  افزایش  موجودی  سرمایه  افزایش  می یابد و همچنین میزان اشتغال‌زایی در این بخش نیز در خراسان‌جنوبی تا پایان سال جاری افزایش خواهد داشت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل خراسان‌جنوبی گفت: یکی از مهمترین اقدامات در جهت پایدار بودن اشتغال افراد در بخش حمل و نقل جاده‌ای اجرای طرح‌های نوسازی است که این طرح‌ها و توان کاری را در آنان افزایش می‌دهد.

 شهامت اظهار کرد: در جهت توسعه ناوگان عمومی حمل و نقل روستایی اقدام به واگذاری تعدادی خودروی تاکسی روستایی با قیمت ۳۱ میلیون تومان شده که ۸۰ درصد این مبلغ به صورت وام با کارمزد ۴ درصد و با مدت زمان بازپرداخت حداکثر ۵ سال خواهد بود.

 وی یادآور شد:۲۰ درصد باقیمانده از مبلغ مورد نیاز برای خرید تاکسی روستایی ویژه حمل و نقل روستایی از طریق آورده شخصی متقاضیان تامین می‌شود که فرصت مناسبی برای فعالان این عرصه به شمار می‌آید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها که از ۹ اردیبهشت آغاز و مهلت آن تا امروز ۱۵ اردیبهشت اعلام شده بود، تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شد.

داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق  سایت سازمان سنجش به نشانی  my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند.

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی برای همه داوطلبان نوبت‌های اول و یا دوم آزمون سراسری سال جاری ضروری و اجباری است یعنی همه باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.

ثبت‌نام برای ایجاد سابقه و ترمیم نمره اختیاری است و افراد واجدالشرایط می‌توانند بنا به انتخاب خودشان در یک یا چند آزمون شرکت کنند.

ثبت‌نام برای ترمیم نمرات هنوز در سامانه هنوز فعال نشده است و داوطلبان باید منتظر اطلاع رسانی آموزش و پرورش باشند‌.

براساس گزارش‌ها، سوابق تحصیلی در فرآیند پذیرش دانشگاه‌ها در سال جاری دارای تأثیر قطعی ۵۰ درصدی است. این سوابق بر اساس نتایج آزمون‌های نهایی در سنوات و دوره‌های قبل و نوبت خرداد سال۱۴۰۲ و سال جاری تولید می‌شود. آزمون‌های نهایی امسال برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در بازه زمانی ۳۰ اردیبهشت تا ۲۹ خرداد برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب