Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@23:29:32 GMT

دستگیری ۸ مظنون به طراحی حملات تروریستی در بروکسل

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۹۳۳۳

دستگیری ۸ مظنون به طراحی حملات تروریستی در بروکسل

طی یک عملیات ویژه ضد تروریستی در بروکسل هشت مظنون به برنامه ریزی برای اقدامات تروریستی دستگیر شدند. ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳ بین الملل اروپا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه سوئیسی "نویه زوریخه سایتونگ"، در یک عملیات ویژه ضد تروریستی در بروکسل هشت مظنون به طراحی اقدامات تروریستی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فرانسه و با استناد به گفته برخی مقامات، افراد دستگیر شده مظنون به برنامه ریزی برای یک حمله تروریستی هستند.

سازمان های بلژیکی روز چهارشنبه در سراسر این کشور هفت عملیات جستجوی ویژه را انجام دادند. البته هر هشت مظنون در منطقه مولنبک بروکسل دستگیر شدند. در این عملیات ویژه البته هیچ گونه سلاح و مواد منفجره‌ای کشف نشد.

منطقه مولنبک بروکسل که مهاجران زیادی از آفریقای شمالی دارد به عنوان هسته مرکزی اسلام گرایان افراطی در این کشور مطرح است. بسیاری از اعضای گروه تروریستی داعش که برای حملات تروریستی ماه نوامبر سال 2015 در پاریس با 130 کشته و ماه مارس سال 2016 با 32 کشته مسئول بودند از این منطقه ریشه داشتند. البته دستگیری مظنونین امروز ربطی به این حملات تروریستی ندارد.

انتهای پیام/

R31356/P36446/S8,89/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند

خبرگزاری آمریکایی پنجشنبه شب به وقت تهران از دستگیری صدها نفر در جریان تظاهرات دانشگاهی در اعتراض به سیاست‌های دولت آمریکا در قبال نسل کشی غزه خبر داد.

به گزارش مشرق، یک خبرگزاری آمریکایی پنجشنبه شب به وقت تهران گزارش کرد که جریان تظاهرات در مخالفت با سیاست‌های آمریکا در قبال نسل کشی در غزه در دانشگاه کالیفرنیا دستکم ۲۰۰ نفر دستگیر شدند.به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس» تظاهرات و دستگیری تقریبا در هر گوشه‌ای از آمریکا در روزهای اخیر رخ داده است، اما در ۲۴ ساعت گذشته حوادث دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس به کانون توجهات مبدل شد.

بر اساس این گزارش، از شروع تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا از اواسط آوریل به این سو بیش از ۲۰۰۰ نفر در جریان تظاهرات دانشگاهی از سوی پلیس دستگیر شدند.این خبرگزاری از دستگیری یک استاد دانشگاه در «ایلینویز» که به گفته او در جریان تظاهرات روز شنبه در «دانشگاه واشنگتن» در سنت لوئیس، دچار شکستگی دنده و دست شده بود، خبر داد.

حمایت از مردم غزه و اعتراضات علیه سیاست‌های دولت بایدن در حمایت همه‌جانبه از رژیم صهیونیستی تحت عنوان «جنبش همبستگی» در دانشگاه کلمبیا آمریکا آغاز شد و پس از آن به دیگر دانشگاههای مهم و برجسته آمریکا و حتی کشورهای دیگر رسید.استفاده نیروهای امنیتی آمریکا از خشونت و تاکتیک‌های پلیس آمریکا برای مقابله با معترضان و سرکوب تحصن‌های آرام در هفته‌های اخیر، ادعاهای دولت آمریکا در آزادی بیان را زیرسؤال برده است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دستگیری ۳۰۰ نفر در دانشگاه‌های کلمبیا و نیویورک
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر