Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کشتی‌گیر سبک وزن مصدوم تیم ملی کشتی آزاد گفت: فدراسیون مصدومیت من را رسانه‌ای نکرد و به همین علت شورای فنی من را برای حضور در تیم ملی صالح ندانست.

یونس سرمستی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: من حدود ۶ ماه است که مرخصی ورزشی گرفتم چون ۲ ماه پیش روی رباط صلیبی پای راستم عمل جراحی انجام دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی ادامه داد: مدتی است که دوره نقاهتم را پشت سر می‌گذارم، در عرض کم‌تر از ۲ ماه دیگر پای چپم را عمل می‌کنم که حدودا ۵ ماه زمان بازم است تا کاملا بهبود پیدا کنم و به مسابقات کشتی برگردم.

کشتی‌گیر آزاد تیم ملی کشورمان در رابطه با وضعیت فنی تیم ملی کشتی آزاد گفت: شرایط تیم ملی به لحاظ فنی مناسب است و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد تا تیم ملی به خوبی بتواند در مسابقات نتایج بهتری کسب کند، البته در مسابقات اخیری که در کشور اوکراین برگزار شد نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمستی در رابطه با ادعای شورای فنی فدراسیون در خصوص اینکه او صلاحیت حضور در تیم ملی را ندارد، تصریح کرد: من ۵ روز قبل از مسابقات کشور‌های اسلامی مصدوم شدم و متاسفانه فدراسیون این موضوع را رسانه‌ای نکرد. دلیل مطرح شدن این موضوع در شورای فنی هم دقیقا این موضوع بود وگرنه مسئله دیگری نداشت.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: متاسفانه تیم ملی و کشتی آزاد ایران به لحاظ اسپانسری و مسائل مالی بک سری مشکلاتی و کمبود‌هایی دارد که امیدوارم مسئولان فدراسیون بتوانند این موضوع را برطرف کنند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد