Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@09:20:41 GMT

زمان تحویل پیکر برخی جان‌باختگان سقوط هواپیما

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۹۴۷۰

کامروز امینی، مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: درحال تصمیم‌گیری نهایی برای تحویل برخی از اجساد این سانحه به خانواده‌های عزادار آنان هستیم. تمامی مراحل پزشکی بقایا و پیکرهایی که طی چند روز گذشته به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شده در کمترین زمان ممکن انجام و اکنون هویت برخی از اجساد سانحه هواپیمایی یاسوج مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان ارشد دولتی و قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز برای تحویل دادن پیکرهایی از اجساد برخی از مسافران سانحه هوایی یاسوج به خانواده‌های آنان تصمیم گیری‌های نهایی را انجام داده و این کار بزودی انجام می‌شود.
به گزارش ایران آنلاین، مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پزشکی قانونی استان کارهای مرتبط با شناسایی برخی از پیکرها را انجام داده و اکنون صاحبان تعداد محدودی از آنها نیز مشخص شده است.‌ تاکنون هیچ جسد سالمی به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده نشده و آنچه که تحویل شده نیز دارای صدمات شدیدی بوده که قابل وصف نیست. هویت برخی از پیکرها شناسایی و به رئیس دستگاه قضایی و مسئولان ارشد استان نیز اعلام کرده‌ایم و منتظر تصمیم‌گیری آنان برای تحویل این پیکرها به خانواده‌های آنان هستیم.
امینی با محدود برشمردن تعداد پیکرهایی که قراراست بزودی در اختیار خانواده‌های آنان قرارگیرد، گفت: درصورت تصمیم‌گیری و موافقت مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد محدودی از پیکرها شناسایی شده که بزودی تحویل خانواده‌های آنان می‌شود تا کمی از درد و آلام این خانواده‌ها کاسته شود. متأسفانه شدت برخورد هواپیما به ارتفاعات به حدی بالا بوده که پیکرها متلاشی و شناسایی هویت اجساد نیز به سختی انجام می‌گیرد و تشخیص هویت آنان به انجام کارهای فشرده شبانه‌روزی در پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند است. پزشکی قانونی استان آمادگی کامل برای تحویل محدود برخی از پیکرها را دارد و امیدواریم بزودی تصمیم مسئولان ارشد قضایی و دولتی به ما ابلاغ شود تا پیکرها را تحویل خانواده‌های آنان بدهیم.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش جام جم آنلاین،منصوری در بازدید از سد بند خاکی کوهبرد کهگیلویه گفت: با توجه به مشکل تنش آبی در برخی از شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد به خصوص مناطق گرمسیری با حمایت دولت در تامین منابع مالی روند عملیات اجرایی آنها تسریع داده می‌شود. وی آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه بزرگ را یکی از طرح‌های مهم در رفع تنش ابی منطقه دانست و گفت: درصد پیشرفت کاری این طرح به ۶۵ درصد رسیده است. منصوری اضافه کرد: پنج هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح تامین آب چهار شهر کهگیلویه بزرگ نیاز است که با برنامه ریزی لازم تامین خواهد شد که با بهره برداری از این طرح علاوه بر رفع تنش آبی زمینه توسعه کشاورزی در این مناطق فراهم می شود.  طرح آبرسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده و روستا‌های اطراف با جمعیت ٢٤٠ هزار نفر شامل ١٥٣ هزار نفر شهری و ٨٧ هزار نفر روستایی با هدف تامین ١٦ میلیون و ٩٤٠ هزار مترمکعب آب کلنگ‌زنی شد. در این طرح در مجموع ١٧ میلیون مترمکعب در سال آب شرب با دبی لحظه‌ای ٨٦٠ لیتر در ثانیه انتقال داده می‌شود و به نحوی طراحی شده که قابلیت افزایش ظرفیت تا سقف یک هزار و ٣٤٥ لیتر در ثانیه به منظور انتقال آب مورد نیاز صنعت را نیز تامین خواهد کرد. طرح آبرسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده در اردیبهشت ۹۶ کلنگ زنی شد. برای تسریع در روند اجرایی ۱۰۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به طرح آبرسانی به اراضی کشاورزی حومه غربی دهدشت- سوق امسال اختصاص یافت.

دیگر خبرها

  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد