Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان از آغاز ثبت نام سومین دوره اردوی راهیان نور ویژه اصحاب رسانه استان گلستان خبر داد و گفت: این ثبت نام تا (۲۶ اسفند) ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، علی محمد جعفری، مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت: این کاروان طبق برنامه ریزی صورت گرفته چهارم فروردین به سمت مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این اردوی 5 روزه به صورت خانوادگی خواهد بود، افزود: اصحاب رسانه می توانند با خانواده خود در این اردو ثبت نام کنند.

 

جعفری تصریح کرد: در این اردو اصحاب رسانه از مناطق عملیاتی و زیارتگاه های شرهانی، فتح المبین، دوکوهه، هفت تپه، فکه، چزابه، کانال کمیل، طلائیه، نهر خین، شلمچه، خرمشهر، اروند و معراج الشهدای اهواز دیدن خواهند کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام برای شرکت در این اردو از امروز (15 اسفند) به صورت اینترنتی آغاز و علاقمندان تا (26 اسفند) می توانند برای ثبت نام به سایت بسیج رسانه استان گلستان مراجعه کنند.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان سهمیه و ظرفیت برای ثبت نام داوطلبان به اعزام را 40 نفر اعلام کرد و افزود: با توجه به ظرفیت محدود کاروان، اولویت با نفراتی خواهد بود که زودتر ثبت نام و هزینه اردو را پرداخت کرده باشند.

 

وی در خصوص هزینه اردوی راهیان نور، اظهارداشت: سرانه هر نفر حدود 400 هزار تومان است که با توجه به کمک های صورت گرفته اصحاب رسانه از ٩٠ تا ۵۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشنویه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هم اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان درحال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد دو مدرسه به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

رئوف برهانی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر و در حوزه‌ آموزش و پرورش  این شهرستان هزینه شده است.

برهانی، در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

در پایان نشست از اصحاب رسانه تجلیل شد.

 

 

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی