Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول گفت: امروزه توسعه شهر سالم در گرو آغاز پویش روزهای بدون خودرو است که این مهم نیازمند همکاری و نه گفتن به خودرو در مسافت‌های کوتاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا اسفندیاری مقدم در گردهمایی بزرگ دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان که به میزبانی واحد علی آبادکتول برگزار شد با توجه به سخنان مقام معظم رهبری درباره شعار تحصیل، تهذیب و ورزش اظهار کرد: «یقینا اگر ورزش نباشد ما نمی‌توانیم دو رکن تحصیل و تهذیب را به طور ایده آل در زندگی هایمان محقق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اسفندیاری مقدم راه‌اندازی پویش روزهای بدون خودرو را تلاشی در راستای ارتقای فرهنگ زندگی و کاهش مشکل آلودگی هوا، ترافیک در کلان شهرها و‌ پیشگیری از وقوع عوارض این مشکلات در شهرها مطرح کرد و افزود: «بدون شک فعالان در این پویش با ترغیب افراد به استفاده از دوچرخه، وسائل نقلیه عمومی و همچنین پیاده روی در راستای تحقق توسعه شهری پاک و‌ سالم گام های اساسی بر خواهند داشت.»

وی هدف از این همایش را ارتقای فرهنگ ورزشی، شناساندن ورزش دوچرخه سواری به جوانان، ترغیب بیشتر شهروندان به این امر و توجه بیشتر به ورزش همگانی عنوان و تصریح کرد: «همایش دوچرخه سواری همگانی علاوه بر نشاط و شادابی در بین جوانان، در حفظ سلامت روح و جسم افراد نیز نقش مهمی ایفا می کند.»

همایش دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با حضور مجتبی زنگی رئیس هیات دوچرخه سواری استان، حسین شکی رئیس اداره هلال احمر شهرستان، هیات رئیسه واحد علی آباد کتول و 40 دوچرخه سوار برگزار شد که دوچرخه سواران مسیر 6 کیلومتری از مزار گلزار شهدای روستای الازمن تا گلزارشهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول را رکاب زده و با آرمان های این عزیزان والامقام بار دیگر تجدیدمیثاق کردند.

در ادامه رئیس واحد علی آباد کتول دو درخت کاشت و در پایان همایش نیز به ده نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نقدی اهدا شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده