Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-20@03:04:48 GMT

انفجار در پردیس؛ 500 کپسول گاز ترکید

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۴۹۸۰۲

انفجار در پردیس؛ 500 کپسول گاز ترکید

به گزارش جهان نيوز، کوروش گلریز در حاشیه آتش‌سوزی انبار نگهداری کپسول‌های گاز مایع در خصوص این حادثه اظهار کرد: ساعت 16 امروز آتش‌سوزی در محل نگهداری و شارژ کپسول‌های گاز مایع در محل ورودی خرمدشت به واحدهای آتش‌نشانی 125 اطلاع داده شد و بلافاصله سه اکیپ از ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری پردیس به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس از ایستگاه‌های اصلی و فرعی شهر پردیس و ایستگاه آتش‌نشانی خرمدشت بلافاصله اقدام به اطفای حریق کردند.

گلریز افزود: با توجه به‌شدت حادثه، انفجارهای متعدد و خطرناک بودن محل در ابتدا نزدیک شدن به این محل که در کنار جاده قدیم بود امکان‌پذیر نبود اما بااحتیاط و نصب‌های ثابت، مهار آتش آغاز شد.

سرپرست شهرداری پردیس ادامه داد: تعداد 500 کپسول گاز مایع بدون در نظر گرفتن نکات ایمنی بر روی هم انبار شده بودند و با نشت گاز از یکی از کپسول‌ها آتش به دیگر کپسول‌ها نیز سرایت و باعث انفجارهای پی‌درپی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه محل نگهداری این کپسول‌ها در کنار جاده اصلی قرار داشت دو لاین جاده قدیم به سمت بومهن و به سمت تهران به‌طور موقت مسدود شد.

گلریز تصریح کرد: این انسداد به مدت 15 دقیقه انجام شد تا مشکلی برای خودروهای عبوری و دیگر هم‌وطنانمان به وجود نیاید.

سرپرست شهرداری پردیس اظهار کرد: اطفای حریق این محل یک ساعت ادامه داشت و پس از مهار آتش این کپسول‌ها در مجاورت محل با خاک پوشانده شد.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه مجروح و مصدومی نداشت و علت و دلایل این حادثه توسط کارشناسان بررسی و اعلام خواهد شد.
منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۴۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: با اعلام یک فقره حریق خودرو در خیابان نواب قزوین بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۷ شهید مفتح و ۶ نواب به همراه اسماعیل کلانتری افسرکشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.

ململی افزود: به هنگام رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه خودرو پراید کاملاً در میان آتش شعله‌ور بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله ضمن ایمن‌سازی محل، اقدام به کنترل و مهار کامل این حریق کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید و دلایل وقوع این آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش‌نشانی درحال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • انفجار کپسول گاز در شادگان مصدوم برجای گذاشت
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
  • حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت