Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم برزیلی ذوب آهن می گوید: هم تیمی هایم به خاطر شباهت نامم با سرمربی تیم ملی ایران، با من شوخی می کردند محمد محمدی سدهی

به گزارش ایران آنلاین به نقل از روزنامه ایران، یکی از بازیکنان خارجی که ذوب آهن در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به خدمت گرفته، مهاجمی برزیلی به نام کی‌روش استنلی سوارز فراز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن 29 ساله‌ای که پیش از این در سری D برزیل بازی می‌کرده و حالا با حضور در ذوب آهن در 16 بازی و هزار و 440 دقیقه حضور در میدان 6 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است. کی‌روش استنلی در اولین بازی ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر هم گلزنی کرد تا در ترکیب تیم اصفهانی مؤثر ظاهر شود. هر چند که ذوب آهن آن بازی را واگذار کرد. با این حال و به بهانه دیدار امروز این تیم برابر الوحده امارات به سراغ این بازیکن رفتیم و او در گفت‌وگویی که با خبرنگار «ایران» داشت، درباره شرایط حضورش در فوتبال ایران و ذوب آهن صحبت کرد.

بازی با الوحده را چطور می‌بینی؟
فکر می‌کنم که بازی سخت و البته خوبی در پیش داشته باشیم. ما دو بازی در لیگ قهرمانان انجام داده‌ایم که یکی را به الدحیل باختیم و در بازی بعد لوکوموتیو را شکست دادیم اما ما همه بازی‌های قبلی را فراموش کرده‌ایم و حالا می‌خواهیم تمام توان‌مان را برای پیروزی در بازی با الوحده بگذاریم. این خواسته‌ای است که کادر فنی از ما داشته و مربیان گفته‌اند که بازی به بازی پیش برویم.
درباره شرایط ذوب آهن چه نظری داری؟
لیگ ایران، لیگ پرفشار و با کیفیتی است و واقعاً بازی‌های سختی را انجام داده‌ایم. در لیگ قهرمانان هم الدحیل تیم بسیار خوبی بود و ما متأسفانه آن بازی را باختیم اما در بازی با لوکوموتیو به خاطر نمایش قدرتمندانه‌ای که داشتیم، به پیروزی رسیدیم.
ذوب آهن در حال حاضر در رتبه دوم جدول لیگ برتر است. اگر همه بازی‌های‌تان را ببرید و پرسپولیس هم همه را ببازد، ممکن است قهرمان شوید. چقدر احتمال می‌دهی این اتفاق بیفتد؟
ببینید من فکر می‌کنم که ما باید با واقعیت‌ها زندگی کنیم. از نظر من پرسپولیس قهرمان شده و شاید فقط روی کاغذ تعیین تکلیف نشده باشد. بنابراین فکر می‌کنم این اتفاق کمی غیرممکن باشد. با این حال ما تلاش‌مان را می‌کنیم تا جایگاه خوبی به دست آوریم و نایب قهرمان شویم.
زندگی در اصفهان و ایران برای تو چطور بوده است؟
مردم اصفهان بسیار خونگرم هستند. آنهایی که فوتبالی هستند، هر وقت ما را در خیابان یا جایی می‌بینند، استقبال می‌کنند و در کل من از حضور در اصفهان و ایران بسیار راضی‌ام.
بنابراین فصل بعد هم در ذوب آهن می‌مانی؟
هنوز راجع به این موضوع فکر نکرده‌ام. باید مسابقات لیگ برتر به پایان برسد و بعد دوباره با باشگاه مذاکره کنیم تا ببینیم که چه شرایطی به وجود می‌آید.
رابطه‌ات با امیر قلعه‌نویی سرمربی ذوب آهن چگونه است؟
خیلی خوب. هم مربی و هم مدیریت باشگاه خیلی تلاش می‌کنند تا ما در وضعیت خوبی قرار داشته باشیم و پیشرفت کنیم.
راستی درباره شباهت اسمت با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران هم چیزی شنیده‌ای؟
بله این موضوع را شنیده‌ام. روزهای اولی که آمده بودم، هم‌تیمی‌هایم این موضوع را به من می‌گفتند و با من شوخی می‌کردند اما من کی‌روش را می‌شناسم. او مربی بسیار بزرگی است و به نتایج خیلی خوبی هم با تیم ملی ایران رسیده است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد

هونگچی H ۵ لوکس‌ترین خودروی چینی است که تا کنون به ایران آمده است.

این خودرو با قیمت ۲ میلیارد و ۷۶۲ میلیون تومان در سامانه یکپارچه عرضه شد، اما حال در بازار آزاد قیمت عجیب و غریبی پیدا کرده است.

هم اکنون قیمت این خودرو در بازار آزاد از حدود ۴.۷ میلیارد تومان شروع و تا ۱۰ میلیارد تومان هم می‌رسد.

هونگچی اچ ۵ از پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۲۲۲ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتن. متر گشتاور بهره می‌برد.

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری خودرو در تمام بخش‌ها لوکس و متفاوت از اکثر خودرو‌هایی است که تا کنون در بازار دیده‌اید. در نمای جلو چراغ‌های ال‌ای دی و خط قرمز رنگی که از روی کاپوت کشیده نظرتان را جلب می‌کند. در نمای عقب چراغ‌های به هم پیوسته و جذابی را داریم. در نمای کناری هم از رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی استفاده شده است.

شخصات فنی هونگچی H ۵

هونگچی اچ ۵ از پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۲۲۲ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتن. متر گشتاور بهره می‌برد. توان این پیشرانه از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود. این خودروی ۱.۶ تنی می‌تواند در مدت زمان ۷.۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. در عین مصرف سوخت پایین و زیر ۷ لیتر در هر صد کیلومتر را در این خودرو داریم.

امکانات رفاهی هونگچی H ۵

از جمله امکانات رفاهی مهم هونگچی می‌توان به ۹ کیسه هوا، مانیتور لمسی بزرگ ۱۲.۶ اینچی، کلاستر دیجیتالی، رادار حرکت بین خطوط، سقف پانوراما دو تکه، کروز کنترل هوشمند، سیستم صوتی حرفه‌ای به همراه ساب ووفر، صندلی‌های راننده و شاگرد به همراه سردکن و گرمکن، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله و... اشاره کرد.

قیمت هونگچی H ۵

این خودرو در حقیقت لوکس‌ترین خودروی چینی در بازار ایران محسوب می‌شود. قیمت هونگچی اچ ۵ با احتساب هزینه‌های شماره گذاری ۲ میلیارد و ۷۶۲ میلیون تومان است. اما قیمت این خودرو در بازار آزاد تا بیش از ۱۰ میلیارد تومان هم رسیده است.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • هاشمی نسب: برخی از اربابان خود خط می گیرند علیه استقلال تمام توانشان را بگذارند+ فیلم
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • هوش مصنوعی جایگزین پزشک نمی‌شود
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • نکونام: تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد