Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-19@07:46:41 GMT

نمی‌توانیم درباره کسی اظهارنظر کنیم

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۰۳۴۴

نمی‌توانیم درباره کسی اظهارنظر کنیم

قائم‌‌مقام وزیر امور خارجه در واکنش به انتخاب طه هاشمی معاون مستعفی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سفیر ایران در واتیکان تاکید کرد: فرآیند انتخاب سفیر در مراحل ابتدایی است و نمی‌توانیم درباره کسی اظهارنظر کنیم.

مرتضی سرمدی، قائم‌مقام وزیر امور خارجه در واکنش به اخباری مبنی بر انتخاب طه هاشمی معاون مستعفی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سفیر ایران در واتیکان به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: انتخاب سفرا یک فرآیند خاصی دارد؛ این فرآیند از مرحله گزینش در داخل و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در کشور است و بعد معرفی کردن به رئیس‌جمهور و بعد از بررسی توسط ایشان، ابلاغ به وزارت امور خارجه صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه آیا در این فرآیند طه هاشمی مطرح شده است یا خیر تاکید کرد: این فرآیند هنوز در مراحل اولیه است. ما وقتی که این مراحل به اتمام رسید می‌توانیم درباره اینکه فردی به عنوان سفیر انتخاب شده است، صحبت کنیم و نمی‌توانیم اکنون درباره هیچ کسی اظهارنظر کنیم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمار چه زمانی به بهبودی می رسد؟

زمان رهایی نیمار از بند مصدومیت مشخص شد.

به گزارش تسنیم، رودریگو لاسمار، پزشک تیم ملی فوتبال برزیل گفت که نیمار مهاجم این تیم و باشگاه الهلال عربستان از پارگی رباط صلیبی در جولای تا آگوست 2024 بهبود خواهد یافت.

لاسمار گفت: ما هنوز به نیمه راه بازتوانی نیمار هم نرسیده‌ایم. تنها زمانی که 9 یا 10 ماه از مراحل فیزیوتراپی را انجام دهیم، امکان تأیید قطعی بازگشت او به میادین وجود خواهد داشت.

نیمار 32 ساله 18 اکتبر سال گذشته در جریان بازی مقدماتی انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آمریکای جنوبی که در آن تیم ملی برزیل با نتیجه 2 بر صفر به اروگوئه باخت، با پارگی رباط صلیبی زانویش مواجه شد و در برزیل تحت عمل جراحی قرار گرفت. نیمار هم‌اکنون مراحل درمانی‌اش را زیر نظر پزشکان الهلال در ریاض دنبال می‌کند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بررسی ۰ تا ۱۰۰ مراحل تصفیه آب
  • آیا ارتودنسی درد دارد؟
  • فرآیند آموزشی پدافند هوایی مأموریت‌محور و مهارت‌پایه است
  • اظهارنظر جنجالی نماینده جدید قم در صداوسیما؛ عامل جدید تورم را بشناسید | فیلم
  • جدیدترین اظهارنظر معاون وزیر در خصوص سرخابی ها
  • آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد
  • نیمار چه زمانی به بهبودی می رسد؟
  • بدهی استقلال به سانتاکلارا پرداخت خواهد شد
  • آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور استان
  • اظهارنظر اسبقیان و تقوی در مجمع انتخابی فدراسیون والیبال