Web Analytics Made Easy - Statcounter


معاون امور مطبوعاتی ارشاد در دیدار با رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل در تهران، گفت: توقع ما از شما این است که با زمینه‌سازی مناسب، واقعیات امروز ایران را در سازمان ملل منعکس کنید.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران با معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد سلطانی‌فر در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های معاونت مطبوعاتی، رسانه‌ها و حضور رسانه‌ها و خبرنگاران خارجی در ایران، بر توسعه همکاری‌ها بویژه در مباحث فرهنگی-پژوهشی تاکید کرد.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به افزایش رفت و آمدهای رسانه‌ای به ایران، خواستار ایجاد تسهیلات بیشتر از سوی سازمان ملل برای حضور محققان خود در ایران شد و تصریح کرد: توقع ما از شما این است که با زمینه سازی مناسب، واقعیات امروز ایران را در سازمان ملل و برای مردم کشورهای مختلف جهان منعکس کنید.

وی با اشاره به ظرفیت بالای رسانه‌ای در ایران، به تاکید دولت دوازدهم بر تقویت دیپلماسی رسانه‌ای اشاره و تاکید کرد: ما نیز آمادگی کامل داریم تا فعالیت‌های مختلف سازمان ملل و مرکز اطلاعات سازمان ملل در تهران را برای مردم تشریح کنید.

سلطانی فر همچنین ابراز امیدواری کرد حضور فعال خانم دوتسنکو در تهران، به افزایش آگاهی‌های عمومی مردم جهان درباره ایران و منشاء آثار مثبت در سازمان ملل باشد.

دکتر ماریا دوتسنکو، رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران نیز با ابراز خرسندی از حضور در ایران و توصیف ویژگی‌های منحصر به فرد مردم ایران، به نقش رسانه‌ها در توسعه همکاری‌های دوجانبه اشاره کرد و گفت: معرفی فعالیت‌های متنوع سازمان ملل به مردم ایران و همچنین انعکاس پیشرفت‌های ایران در سازمان ملل از جمله اهداف حضور ما در تهران است که می‌توان با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد و رسانه‌ها، بیش از گذشته به آنها پرداخت.

«افزایش رفت و آمدهای رسانه‌ای، برگزاری برنامه‌های علمی مشترک، حضور در نمایشگاه مطبوعات، استفاده از ظرفیت رسانه‌های تخصصی و فضای مجازی برای معرفی فعالیت‌ها و کارکردهای مرکز اطلاعات سازمان ملل در تهران، توسعه همکاری‌های رسانه‌ای در زمینه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی» از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

true برچسب ها : سازمان ملل متحد محمد سلطانی فر معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا به امضا رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

کد خبر 6088059 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می‌آیند
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • ۵ سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد