Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@23:18:08 GMT

حداکثر نرخ هر کیلو طلای سرخ 5 میلیون و 300 هزار تومان

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۰۴۴۷

حداکثر نرخ هر کیلو طلای سرخ 5 میلیون و 300 هزار تومان

پول‌نیوز - عضو شورای ملی زعفران گفت: با توجه به افزایش عرضه زعفران در بازار شب عید پیش بینی می شود که نوسان خاصی در بازار نداشته باشیم.

علی حسینی عضو شورای ملی زعفران، از ثبات نرخ طلای سرخ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون حداقل نرخ هر کیلو طلای سرخ 3 میلیون و 700 و حداکثر 5 میلیون و 300 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به آنکه کشاورزان برای تامین نیاز مالی شب عید خود اقدام به عرضه محصول در بازار می‌کنند، بنابراین با افزایش عرضه پیش بینی می شود که نوسان خاصی در بازار نداشته باشیم.

حسینی با انتقاد از حجم بالای زعفران خریداری شده توسط سازمان تعاون روستایی بیان کرد: با وجود عرضه محصول در بورس کالا، اما خریداری وجود ندارد.  انتظار می رود افرادی که نسبت به مسائل اقتصاد آگاه هستند، بازنگری در این سیاست ها انجام دهند.

وی در بخش دیگر سخنان خود از عادی بودن روند صادرات طلای سرخ خبر داد و گفت: اگرچه میزان صادرات زعفران نسبت به مدت مشابه سال قبل با روند افزایشی روبرو بوده است اما آمار دقیق آن را در پایان سال باید اعلام کرد.

عضو شورای ملی زعفران تصریح کرد: با توجه به آنکه برهم زدن سیاست خرید و صادرات کالا به نفع تولید داخل نیست و آینده محصول زعفران را بر هم می زند؛ بنابراین مسئولان باید دقت بیشتری بر این مسائل داشته باشند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت

به گزارش قدس آنلاین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد.

با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

همچنین از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه عرضه گسترده انواع سکه تمام، نیم و ربع بهار آزادی در مرکز مبادله ایران آغاز می شود. این حراج سکه از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هجوم برای خرید طلا
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ۳ تن شمش طلا حراج شد
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی