Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته نامه مینودر در آستانه فرا رسیدن سال جدید بایدها و نبایدهای کمک به نیازمندان در شب عید را بررسی کرده است.

در بخشی از این مطلب که به قلم مرضیه اردکانی نوشته شده آمده است: کمک های مردمی همیشه به عنوان سرمایه ای اجتماعی، مهم ترین مولفه در کنار نهادهای دولتی هستند اما بی اعتماد شدن برخی از مردم به ارگان های مربوط به کمک رسانی باعث شده است تا کمک ها در برخی موارد غیرمنسجم و دور از نیاز سنجی های لازم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرنگار مینودر در گزارش خود افزوده است کمک های مردمی قطعا مشکلات نیازمندان را برطرف می کند اما این پتانسیل عظیم می تواند با رهبری و مدیریت یک نهاد در جامعه جریان بهتری پیدا کرده و به صورت نظام مند و سازمان دهی شده به سمت نیازهای ضروری جامعه هدایت شود.
در این مطلب همچنین نوشته شده مردم باید بازخوردهای مشارکت های مردمی را ببینند و نتایج آن را در حوزه های هزینه شده مشاهده کنند.
مینودر در این گزارش مسیرهای افزایش اعتماد شهروندان به بخش مشارکت های مردمی را بررسی کرده است.
بوی بهار در کوچه های ملتهب بازار عنوان گزارش دیگری از مینودر است که شیما شاهین فر در آن از وضعیت بازار در روزهای پایان سال گزارش داده است.
سخنان استاندار قزوین در آخرین نشست شورای مدیران ستادی استانداری با تیتر رقابت های سیاسی نباید جایگزین منافع ملی شود، سخنان محمدمهدی یعقوبی قهرمان پرآوازه کشتی جهان و المپیک با تیتر منتقدان امروز کشتی استان حامیان دیروز مدیران گذشته هیات بودند به همراه افزایش نگران کننده بیماران سرطانی از دیگر مطالب هفته نامه مینودر در شماره جدید است.
هفته نامه مینودر نشریه سیاسی،اجتماعی، فرهنگی و سیاسی قزوین است که به سردبیری عاطفه مشایخی منتشر می شود.
7388*3013

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایت مردمی از غزه و فلسطین در مرکز گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت استان با شرکت در این اجتماع، ضمن محکوم کردن شدید نقض فاحش قوانین اخلاقی و انسانی از سوی رژیم صهیونیستی، اقدام مؤثر، قاطع و فوری دولت‌های اسلامی و نهاد‌های حقوقی و بین‌المللی در توقف این جنایات وحشیانه و ضدانسانی و مجازات آمران، عاملان و حامیان این فجایع را خواستار شدند.

آنها همچنین تاکید کردند: جنایات رژیم صهیونیستی، حقانیت ملت فلسطین در توسل به مقاومت به عنوان حق مشروع آنان علیه اشغالگری را بیش از پیش اثبات کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

یک هفته است که بیمارستان شفاء در غزه به همراه بیماران، کادر درمان و آوارگان فلسطینی به ویژه زنان و کودکانی که به آنجا پناه برده‌اند، در محاصره شدید ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی است.

تا کنون ۱۸۰ تن از بیماران، زخمی ها، کادر درمان و آوارگان فلسطینی محاصره شده در این بیمارستان به سبب یورش و جلوگیری از ورود اقلام ضروری غذایی و درمانی، جان خود را از دست داده‌اند و افراد باقی‌مانده نیز در خطر هستند.

گزارش‌های تکان دهنده و هولناکی نیز درخصوص شکنجه، هتک حرمت و کشتار زنان محبوس در این بیمارستان نیز منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • ثبت۵۸۸ تقاضای مردمی در سامانه سامع قوه قضائیه
  • «آغاز سال‌ نو برای انسان مؤمن»
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • انتشار هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان آغاز سال‌نو برای انسان مؤمن
  • رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل
  • تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در پاکدشت
  • توزیع ۱۰ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در ۱۴ روز نخست ماه رمضان
  • اجتماع حمایت مردمی از غزه و فلسطین در مرکز گلستان