Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: تصادف پژو ۲۰۷ با درخت و آتش گرفتنش منجر به مرگ دو نفر شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی، اظهار داشت: ساعت ۲:۳۴ بامداد امروز وقوع حادثه واژگونی خودرو در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان دو ایستگاه به محل حادثه در نزدیکی خروجی یادگار امام اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه پژو ۲۰۷ با دو سرنشین مرد به علت نامشخصی از مسیر اصلی منجرف و وارد فضای سبز کنار اتوبان می‌شود. این خودرو با یک درخت برخورد و پس از واژگونی دچار آتش سوزی می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: دو سرنشین خودرو در داخل آتش گرفتار بودند. آتش نشانان اقدام به اطفا حریق خودرو پژو کردند و همزمان دو سرنشین خودرو را خارج کردند.

ملکی با بیان اینکه دو سرنشین پژو دچار سوختگی‌های مختلف شده بودند، تاکید کرد: اورژانس پس از معاینه مرگ هر دو نفر را تائید کردند. آتش نشانان پس از اطفا حریق، محل را ایمن سازی کرده و برای بررسی علت حادثه تحویل پلیس راهور دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد

عصر امروز یک دستگاه خودرو پژوه در کنار پمپ بنزین بلوار شهید بهشتی جیرفت طعمه حریق شد.

آتش با کمک نیرو‌های آتش نشانی خاموش شد وخوشبختانه دراین حادثه به کسی آسیب نرسید.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی