Web Analytics Made Easy - Statcounter


وزیر ورزش و جوانان گفت: توافق وزارت ورزش و جوانان با ستاد کل نیروهای مسلح در مورد تسهیلات خدمت سربازی به جوانان یک اتفاق بزرگ است.

به گزارش امتداد نیوز، دومین جلسه شورای عالی سیاستگذاری قرارگاه مهارت‌افزایی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با حضور سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار غیب‌پرور ریاست سازمان بسیج مستضعفین و وزرای علوم، تحقیقات و فن‌آوری، ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این جلسه طی سخنانی گفت: امروز اتفاق بزرگی افتاد که با توجه به وظایف قانونی که ما برای حل مشکلات جوانان داریم و ظرفیت نیروهای مسلح بعد از چند ماه بحث و بررسی تفاهم‌نامه‌ای میان ما و ستاد کل نیروهای مسلح به امضا رسید.

وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه ما با توجه به امکانات‌مان به این طرح کمک می‌کنیم و با توجه به تدبیر ستاد کل گام‌های خیلی خوبی در این راستا برداشته شده است. ما همچنین با توجه به ظرفیتی که در وزارتخانه داریم، سعی می‌کنیم تا مهارت‌هایی را آموزش دهیم که کشور در فرایند توسعه به آنها نیاز دارد و جوانان را برای جذب بازار کار کمک می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما مهارت‌های مختلفی از جهت ورزشی و دوره‌های توانمندسازی اعضای سازمانهای مردم نهاد را به جوانان ارائه می‌دهیم.

true برچسب ها : ستاد کل نیروهای مسلح مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر

نشست فوری مهدی تاج و ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال درپی اتفاقات بازی پرسپولیس-سپاهان برگزار خواهد شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از دستور کتبی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به رییس فدراسیون فوتبال، جهت بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پیرو دستور وزیر ورزش درباره برخی اتفاقات رخ داده در رقابت‌های لیگ برتر، با قید فوریت در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی فدراسیون، اتفاقات مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار خواهد گرفت.

 

دیگر خبرها

  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است