Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، ، تقی نوربخش گفت:عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان از امروز به مدت یک هفته پرداخت می‌شود.

وی افزود: پرداخت‌ها بر اساس حروف الفبا انجام می‌شود.

به گفته نور بخش،به منظور حفظ عدالت کسانی را که از نظر ترتیب حروف الفبا در رده آخر قرار دارند را در مراحل اول پرداخت‌ها قرار داده ایم.

مدیرعامل تامین اجتماعی تاکید کرد: مجموع اعتبار اختصاص یافته برای پرداخت عیدی بازنشستگان این سازمان حدود ٢١٠٠ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول تاریخ واریز عیدی 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان، از پرداخت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال ۱۴۰۲ خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عیسی بابائی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 83 هزار و 424 خانواده نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان هستند، اظهارداشت: در سال 1402 برای 78 هزار و 318 خانوار، مبلغ 992 میلیارد و 925 میلیون تومان کمک معیشت پرداخت شده است.

وی با اشاره به افزایش 40 درصدی مستمری مددجویان نسبت به سال گذشته، افزود: یکی از اولویت‌های اصلی در خدمت‌رسانی از سوی این نهاد، تامین حداقل نیازهای معیشتی خانواده هاست که براین اساس میانگین ماهیانه 77 میلیارد تومان در قالب کمک معیشت به حساب مددجویان استان واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان تصریح کرد: سرانه مستمری خانواده های یک‌نفره 770 هزارتومان، دونفره یک‌میلیون و 90 هزارتومان، سه نفره یک‌میلیون و525 هزارتومان، چهارنفره یک میلیون و960 هزارتومان و پنج نفره و بیشتر 2 میلیون و410 هزارتومان است که به صورت ماهانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

بابائی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور گفت: کمیته امداد، برای کمک و یاری رساندن در امر معاش نیازمندان در شرایط موجود، علاوه بر پرداخت مستمری به آنها، خدمات حمایتی، درمانی، فرهنگی، ساخت و تعمیر مسکن، کمک هزینه جهیزیه و تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال‌زایی نیز به اقشار آسیب‌پذیر متناسب با نیازشان ارائه می‌دهد، تا گره‌گشای مشکلات آنان باشد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه امداد هوشمند با هدف ارائه  خدمات مطلوب و آسانتر به جامعه ی هدف خود گفت: با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد نیست.

انتهای پیام/581

دیگر خبرها

  • فال ابجد امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • وصول ۸۰ همت مالیات از حقوق بگیران در سال ۱۴۰۲
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • فال ابجد امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳