Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:13:19 GMT

دانشگاه هایدلبرگ آلمان در دوره دکتری بورسیه می دهد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۱۱۲۰

دانشگاه هایدلبرگ آلمان در دوره دکتری بورسیه می دهد

برنامه تحصیلات تکمیلی مطالعات فرهنگی دانشگاه هایدلبرگ آلمان به ۶ دانشجوی متقاضی تحصیل در مقطع دکتری بورسیه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در آلمان، این برنامه تحصیلی هر ساله تعدادی از متقاضیان دوره دکتری را بورسیه می‌کند. از سال ۲۰۰۸، ۹ گروه از طریق این برنامه بورسیه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان برای اخذ این کمک هزینه، باید مدرک کارشناسی ارشد خود را در یکی از رشته‌های علوم انسانی یا علوم اجتماعی که نمره بالایی نیز اخذ کرده باشند، به دانشگاه هایدلبرگ ارائه دهند.

متقاضیانی که هنوز مشغول تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستند نیز باید نامه‌ای از دانشگاه که نشان‌دهنده پیشرفت تحصیلی آنها است را به دانشگاه هایدلبرگ ارائه دهند.

همچنین متقاضیان باید مدرک تسلط به‌ زبان انگلیسی را به دانشگاه ارائه کنند. به طور مثال مدرک تافل اینترنتی با نمره ۱۰۰ و یا مدرک آیلتس با نمره ۷  قابل قبول است. البته روش‌های دیگری نیز برای اثبات مهارت زبانی وجود دارد.

متقاضیانی که مدارکشان به یکی از زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی یا ایتالیایی است، می‌توانند آن را مستقیم به آدرس دانشگاه هایدلبرگ ارسال کنند. مدارکی که به زبان‌های دیگر هستند، باید به عنوان مدرک ترجمه‌شده به زبان انگلیسی یا آلمانی ارسال شوند.

متقاضیان باید درخواست خود را تا تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۸ به صورت آنلاین در سایت دانشگاه هایدلبرگ ثبت کنند. این روند سه مرحله دارد. درابتدا باید متقاضیان برای ثبت نام وارد سیستم آنلاین درخواست تحصیلات تکمیلی مطالعات فرهنگی شوند.

دستورالعمل‌های بعدی بعد از ورود به سیستم در دسترس خواهد بود. در طول فرآیند درخواست، متقاضیان می‌توانند اطلاعات خود را در هر زمان ذخیره کنند.

در مرحله اول، متقاضیان باید مدارک تحصیلی، توصیه‌نامه دو استاد، خلاصه‌ای از پروژه دکتری و برنامه کاری، نامه‌ای که نشان‌دهنده انگیزه متقاضی باشد را به همراه مدرک زبان خود برای دانشگاه بفرستند.

مرحله دوم، کمیته انتخاب دانشگاه، از میان متقاضیان، بهترین افراد را انتخاب می‌کند و از آنها می‌خواهد که پروژه‌ خود را در بازار کار دانشگاه هایدلبرگ ارائه دهند. مرحله سوم و پس از مصاحبه، افرادی که به آنها بورس تعلق می‌گیرد، مشخص می‌شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری

خبرگزاری آنا:  با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام‌جمعه، مهندس خسروانی فرماندار، جمعی از مسئولین شهرستان، اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مرکز آباده طشک و معلمان مجتمع آموزشی سما در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا انوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مراسم گرامیداشت روز معلم و پاسداشت مقام استاد و سالروز شهادت استاد علامه شهید مطهری که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، تصویب رشته‌های جدید ازجمله رشته دکتری تخصصی شیمی آلی، رشته مراقبت‌های زیبایی پوست و مو در این واحد دانشگاهی را از اقدامات مؤثر در چند ماهه اخیر برشمرد و اظهار کرد:‌ امیدوارم رشته‌های جدید دیگری نیز در آینده نزدیک در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به رشته‌های واحد نی‌ریز افزوده شود.

وی با ارائه گزارشی از روند رو به رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز افزود: به لطف تلاش‌ همکاران و استادان در این واحد دانشگاهی و مجتمع آموزشی سما، شاهد رشد و پیشرفت مجموعه در ابعاد و زمینه‌های مختلف هستیم.

به گزارش آنا، اهدای یادمان و تندیس هفته گرامیداشت مقام معلم به استادان دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مرکز آباده طشک و معلمان مجتمع آموزشی سما ازجمله برنامه‌های این مراسم بود و در این مراسم از ابراهیم سرمدیان به‌عنوان مدیر برتر مجتمع‌های آموزشی سما در کل استان فارس، جواد عدالت‌جو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آباده طشک به‌عنوان فرد تأثیرگذار در راه‌اندازی و شکل‌گیری مدارس سما در شهرستان نی‌ریز و از محمد شبستری به‌عنوان کارمند برتر مجتمع آموزشی سما با اهدای تقدیرنامه، تندیس و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی
  • اخراج فرزندم‏ از ۱۰ مدرک دکتری بالاتر است
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • آمریکا دیگر مقصد آرمانی محققان نیست/ تغییر الگوی مهاجرتی دانشمندان
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه