Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - رئیس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به در پیش رو بودن طرح سفر نوروزی سال ۱۳۹۷ طرح نظارت نامحسوس شبانه شبکه جاده ای استان با مشارکت پلیس‌راه استان و معاون حمل و نقل این اداره کل و کارشناسان آن بزودی اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین ،احمد جمشیدی در حاشیه نظارت بر تردد ناوگان عمومی در محورهای شهرستان بروجن افزود: رئیس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به در پیش رو بودن طرح سفر نوروزی سال ۱۳۹۷ طرح نظارت نامحسوس شبانه شبکه جاده ای استان با مشارکت پلیس‌راه استان و معاون حمل و نقل این اداره کل و کارشناسان آن بزودی اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمشیدی با بیان این‌که این طرح ویژه در ساعات پایانی شب ( ۲۰ تا ۷ بامداد) در سطح شبکه جاده ای و بویژه بزرگراهی استان با هدف نظارت بر رفتار ترافیکی رانندگان مسافری و کنترل لاستیک، شیشه، چکش‌های داخل اتوبوس و دستگاه سپهتن و انجام می‌شود، تأکید کرد: حضور تیم های نظارتی مشترک در اجرای این طرح قوت قلبی برای رانندگان و امنیت خاطر برای مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: به علت سابقه وقوع تصادفات ناوگان عمومی در ساعات پایانی شب این تیم های نظارتی مشترک در سطح شبکه‌های جاده ای و بویژه بزرگراهی استان اقدام به نظارت نامحسوس بر رفتار ترافیکی رانندگان مسافری و باری می‌نمایند.

رئیس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان چهارمحال و بختیاری افزود: در این طرح رانندگان رفتارهای ترافیکی خود را به نمایش گذاشته و رانندگان متخلف شناسایی و در کمیسیون ماده ۱۱ رانندگان تخلف، مطرح و اتخاذ تصمیم می‌گردد.

46

 

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری - وزارت راه و شهرسازی - حمل و نقل عمومی - نوروز - تعطیلات نوروزی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است

اولین جلسه هیئت نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان لرستان امروز با حضور مدیر ستاد اقامه نماز لرستان، نمایندگان دفتر نماینده ولی فقیه در استان، سازمان برنامه ریزی، استانداری، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی ،علوم پزشکی و شرکت گاز برگزار شد.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه لرستان امروز در جلسه هیئت نظارت ارزیابی ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: این کارگروه با عنایت به مفاد بند ب ماده ۸ نظام نامه جامع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور و با هدف نظارت بر میزان تحقق برنامه‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی، نظارت بر وضعیت برگزاری نماز جماعت دستگاه و همچنین نگهداشت فضاهای اقامه نماز تشکیل شده است.

وی گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بی توجهی به امر نماز است و اگر جوانان بیشتر به سمت نماز گرایش یابند بسیاری از این آسیب ها مرتفع می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان خاطرنشان کرد: همچنین نماز برای همگان فرصتی ارزشمند است و همه باید از این فرصت و ظرفیت مهم جهت برطرف کردن دغدغه ها و منویات رهبر معظم انقلاب که همان کاهش آسیب‌های اجتماعی است، استفاده کنند.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه باید از خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) بخواهیم تا آثار و برکات نماز را در وجود و نهاد افراد نمایان کنند، خاطرنشان کرد: نماز به فرد نمازگزار اطمینان قلبی و آرامش بی نظیری می دهد که این نیاز گمشده امروز بشریت است.

وی در پایان گفت: اقامه نماز اول وقت به جماعت و در دستگاه های اجرایی باید از اولویت برنامه‌های هر فرد مسلمان باشد تا با برنامه‌ریزی و حضور به موقع، نماز را اول وقت در ادارات استان و با جماعت اقامه کنند.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران‌
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران