Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-09@05:51:16 GMT

نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار نظامی قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۱۷۶۴

نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار نظامی قرار دارد

فرمانده سپاه ناحیه ابهر: نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری رهبر فرزانه انقلاب در اوج اقتدار نظامی قرار دارد بنابراین هردشمنی از هرموقعیتی قصد یورش داشته باشد جواب خود را دریافت خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ابهر۲۴، محمد فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر در نشست خبری این شهرستان ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س)، گفت: بنا به فرموده ی امام (ره) خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است چرا که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ با نشان دادن تکه‌ای آهن پاره ادعا کرد: «این قطعه ای از پهپاد ایرانی است؛» در صورتیکه ایران با انهدام یا شکار سالم پهپادهای متجاوز آمریکایی و صهیونیستی، هیچ ادعایی نمی کند، این نشان از حماقت آنها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان ترامپ در کنفرانس امنیتی مونیخ، افزود: ترامپ علی رغم تمام توهینی که در اجلاس امنیتی مونیخ بر ایران روا می دارد می گوید ایران با تکیه بر سابقه ی تمدنی خود در حال گسترش خطرناک در منطقه می باشد نتانیاهو هم در همین اجلاس علی رغم سیرک بازی خود گفت اینک ایران به مثابه ی ببری مهاجم بر منطقه سیطره پیدا کرده است و همچنین ولیعهد عربستان نیز اعتراف می کند که اسلام ایرانی بر منطقه سیطره پیدا کرده است آیا کشورهای اروپایی و غربی در مقابل ایرانی که با تعابیر ببر مهاجم، گسترش خطرناک وسیطره شن دست روی دست گذاشته و هیچ اقدامی را نمی کنند اگر با این نگاه به اینان بنگریم قاعدتا دچار خودفریبی شده ایم.

فروزنده اظهار کرد: ایرانی که امروز مشاهده می کنیم هزاران سال آرزوی قرار گرفتن در چنین موقعیتی را داشته است تفاوت زمان ما با هزاران سال گذشته در این است که در سال های گذشته با نیروی نظامی و برتری نظامی سیطره پیدا می کردیم اما امروز فقط با صادر کردن مستشار برتری پیدا می کنیم.آنچه که امروز ما در منطقه داریم کمک های برادرانه است نه سلسله اقدامات نظامی علیه کشورهای دیگر .

فرمانده سپاه ناحیه ی ابهر با اشاره به اینکه چهار اقدام دشمنان را بصورت میدانی مشاهده کرده ایم، گفت:  اولین اقدام  تهدید به حمله ی نظامی بود ولی خود به این نتیجه رسیدند که گزینه ی نظامی برای آنها نتیجه ای ندارد زیرا نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری رهبر فرزانه انقلاب در اوج اقتدار نظامی قرار دارد بنابراین هردشمنی از هرموقعیتی قصد یورش داشته باشد جواب خود را دریافت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران دارای پایگاه اجتماعی است، افزود: کار کردن روی یک جناح از دیگر اقدامات دشمنان است؛ بعضی از افراد که در حوزه ی ریاست جمهوری فعالیت می کردند بجای اینکه آنچه که در دوران مسئولیت خود انجام دادند مردم مطالبه گر باشند بالعکس کار را پیش برده و طوری فضا را جلوه می دهند که گویی قرار است خود مطالبه گر از مردم باشند و این فضایی است که دشمنان روی آن تمرکز می کنند .

فروزنده ابراز کرد: چهارم بکارگیری ترکیبی است یعنی اقدامات را بصورت ترکیبی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بکار ببرند و این فضای ترکیبی تا به امروز وجود داشته است چه آمریکا و چه دنبال کنندگان آمریکایی که از آنها با عنوان خط آمریکا یاد می شود می دانند این تجمعات کوچک که معمولا در قالب های اغتشاش در کشور حادث می شود نمی توانند نظام را تغییر بدهند اما دشمنان به زنجیره ای شدن حوادث دلخوش کرده اند .

فرمانده سپاه ناحیه ابهر اظهار کرد: شعار معروف دشمنان این است که سلیمانی باید به ایران برگردد و ما او را به ایران برمی گردانیم این نشاندهنده ی این می باشد که نظام جمهوری اسلامی ایران چنان در منطقه قدرت پیدا کرده است که اینها حتی دیدن یک مستشار نظامی ما را در منطقه ندارند .

وی خاطرشنان کرد: آنچه ما در حوزه ی داخلی و بیرونی مشاهده می کنیم استفاده از دو پتانسیل تور یا تله ی حقوق بشری و استفاده ازپتانسیل جرأت بخشی به مخالفین است تا نظام را در داخل درگیر فعل و انفعالاتی کنند و حرف آمریکایی ها این است که ما کاری کنیم که از ایران جز اخبار درگیری ، اختلاف و آشوب چیز دیگری مخابره نشود اما به برکت خون شهدا هرگز موفق نشدند.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید المشاط بر آگاهی و وحدت یمنی‌ها در برابر توطئه دشمنان

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در جریان مشارکت در مانور نظامی سران کشور از حضور دولتمردان در مانور نظامی و روحیه‌ای که آنها به نمایش گذاشتند قدردانی و آن را سوپاپ اطمینانی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: مردم یمن در نهادهای دولتی همراه با رهبری خود تا آزادی کل کشور و تا رفع محاصره و بی‌عدالتی تحمیل شده بر مردم ما در غزه به مسیر و رویکرد خود ادامه خواهند داد.

براساس گزارش شبکه المسیره، وی تصریح کرد که یمنی‌ها تا رسیدن به آزادی کامل برای کشورشان به میدان رویارویی در همه زمینه‌ها خواهند رفت.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن خاطرنشان کرد که توانمندی‌های پیشرفته نظامی کشورش به لطف خداوند و تصمیم حکیمانه رهبر انقلاب یمن است.

وی تصریح کرد که یمنی‌ها همه می‌دانند که کشور در گذشته کجا بوده است، اما به لطف رهبری شجاع و خردمند به سطح پیشرفته‌ای رسیده‌اند.

المشاط نسبت به خطراتی که آمریکایی‌ها برای یمن ایجاد می‌کنند، هشدار داد و این را آزمونی بزرگ در رابطه با دین و کرامت یمنی‌ها توصیف کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن فاش کرد که یمنی‌ها پیشنهادات وسوسه‌کننده‌ بسیاری برای توقف تصمیم حمایت از غزه دریافت می‌کنند، اما آنها آن را رد می‌کنند زیرا این تصمیم با دین، ارزش‌ها و اصول آنها در تضاد است.

وی تصریح کرد: دشمن در رویارویی نظامی شکست خورد، اما روی سیاست‌های دیگر شرط بندی می‌کند و برادران نهادهای دولتی باید این را متوجه شوند.

المشاط تاکید کرد که نبردی که یمنی‌ها با آن روبه‌رو هستند سلاحش آگاهی و پاکسازی نهادهای دولتی از نفوذی‌ها و عواملی است که برای تحریک اوضاع داخلی تلاش می‌کنند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پایان سخنان خود تاکید کرد که یمنی‌ها به عنوان سدی غیرقابل نفوذ برای خنثی کردن همه توطئه‌هایی که کشورشان را هدف قرار می‌دهد، خواهند ایستاد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وعده صادق امنیت ملی ایران را به صورت جهشی ارتقا داد
  • اسلامی: دشمنان هنوز هم‌ با ایران ‌هسته‌ای مخالفند
  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • نمایشگاه کتاب تجلی همگرایی سلایق مختلف زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است
  • فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از دانشگاه علامه 
  • اقتدار، رشد اقتصادی و نظامی کشور در گروی افزایش جمعیت
  • تاکید المشاط بر آگاهی و وحدت یمنی‌ها در برابر توطئه دشمنان
  • تأکید بارزانی بر اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است