Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-30@12:19:01 GMT

استقلالی‌ها مراقب جوسازی اماراتی‌ها باشند

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۲۱۴۴

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به دیدار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنان استقلال مراقب جوسازی و حاشیه‌پردازی العین باشند و تمرکز خود را از دست ندهند.به گزارش بلاغ، صادق ورمزیار در خصوص دیدار استقلال برابر العین امارات گفت: بازی سختی برای آبی‌پوشان خواهد بود العین شرایط خوبی در لیگ امارات دارد و استقلال باید یک بازی منطقی را ارائه کند تا بتواند از سد سخت العین بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بازی های لیگ قهرمانان با لیگ داخلی اختلاف فاحشی دارد. تیم های عربی حاضر در لیگ قهرمانان از بازیکنان خارجی باکیفیت استفاده می کنند و این می تواند برای تمامی تیم های ایرانی دردسرساز شود.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: آبی پوشان نتایج قابل قبولی کسب کرده و با چند پیروزی پیاپی در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان از لحاظ فنی و روحی و روانی در شرایط ایده آل به سر می برند و این می تواند برای العین خطرناک باشد. البته العین میزبان است و مطمئنا از این امتیاز به نحو احسن استفاده خواهد کرد.

ورمزیار تصریح کرد: بازیکنان استقلال باید به فکر حاشیه سازی العینی ها باشند و اجازه ندهند تمرکزشان در این دیدار به هم بخورد. اطمینان دارم اگر آنها نکات فنی شفر را در زمین پیاده کرده و از درگیری و حاشیه بپرهیزند به طور حتم نتیجه مورد نظر که همان کسب سه امتیاز است را به دست خواهند آورد.

وی در خصوص عملکرد مامه تیام هم گفت: او یک بازیکن کاملا حرفه ای است که حالا در استقلال خوش می درخشد و با توجه به اینکه زمان زیادی از حضورش در استقلال نگذشته اما خیلی خوب با سایر بازیکنان هماهنگ شده و مطمئنا اگر این روند ادامه داشته باشد او می تواند بهتر از این هم ظاهر شده و کمک موثری برای استقلال باشد. تیام هم در دفاع و هم در حمله به دیگر بازیکنان کمک کرده و یک بازیکن موثر برای استقلال شده است.

 وی در خصوص پیروزی آبی پوشان در دربی هشتاد و ششم هم گفت: استقلال در این دیدار حساس به سه امتیاز دست پیدا کرد، این تیم از اشتباهات تاکتیکی پرسپولیس استفاده کرد و توانست موفق باشد. شفر به خوبی حریف را آنالیز کرده بود و به نقاط ضعف پرسپولیس کاملا آشنا بود و توانست از همان جا ضربه نهایی را وارد کند.

ورمزیار در پایان خاطرنشان کرد: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره استقلال باید هر چه زودتر قرارداد شفر و بازیکنان را تمدید کرده و با حفظ استخوان بندی استقلال و جذب بازیکنان مورد نظر شفر برای فصل آینده تیمی قدرتمند را آماده کند تا بتواند در لیگ هجدهم به قهرمانی دست یابد.

کد مطلب: 353787 مرجع : مهر 

رقابت تولیدکنندگان بومی با کالاهای بی‌کیفیت غیربومی!/بازار مبلمان زیر فشار واردات کالاهای چینی

میزان صادرات مرکبات رقمی نیست که بیان شود!/ابلاغ دیرهنگام مشوق‌های صادراتی و نارضایتی باغداران

جشن نیکوکاری، روزی که قلک‌های مهربانی می‌شکند تا دلی نشکند

چرا رئیس جمهور موضوع رفراندوم را در ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ مطرح کرد

جشن نیکوکاری، روزی که قلک‌های مهربانی می‌شکند تا دلی نشکند

جواد جون کجایی!؟ دقیقاً کجایی!؟

    استقلالی‌ها مراقب جوسازی اماراتی‌ها باشند داور در 5 دقیقه پرسپولیس را برنده کرد! اوجاقی:‌ خواسته کی‌روش از من را از او بپرسید راز استقلالی شدن هاشمی‌نسب واکنش کفاشیان به حضور کی‌روش در ازبکستان تیام: استقلال مثل ایتالیاست! ماجرای تعجب پنجعلی و عابدزاده از پرسپولیسی ها از قهرمانی در این جام مطمئنم! فرار یاران طارمی از شکست مقابل الاهلی عربستان ساغلام : می‌توانستیم الجزیره را شکست دهیم حلقه اتحاد آبی‌پوشان در حضور عضو هیئت مدیره خلیل‌زاده: وریا غفوری جوگیر شده بود ! بیرانوند: نفت را از این دکتر می‌گیرند و به آن دکتر می‌دهند! بارش باران بهاری در 18 استان کشور حسینی: چرا از پرسپولیس حمایت نمی‌کنند؟! گرشاسبی: برای احیای تیم نیاز به این برد داشتیم برتری خانگی نسف‌قرشی مقابل السد حمایت از نام خلیج فارس در ورزشگاه آزادی AFC ستاره الغرافه را نقره داغ کرد ساغلام: با پیروزی مقابل الغرافه و الاهلی صعود می‌کنیم  

حرکت عجیب مسی، غیرعادی بودنش را اثبات کرد!

بازی فوتبالی که ۳۶ اخراجی داشت!

پیروزی پر گل غیرت با هت‌تریک ستاره ایرانی

درگیری لفظی پیروانی با یک خبرنگار

بازیکن الهلال بازی با استقلال را از دست داد

حلقه اتحاد آبی‌پوشان در حضور عضو هیئت مدیره

ساغلام : می‌توانستیم الجزیره را شکست دهیم

هزینه‌های میلیونی برای معرفی یک مدیر ناکام!

فرار یاران طارمی از شکست مقابل الاهلی عربستان

تاریخ‌سازی سریعترین دونده ایران در انگلیس

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

 کوین یامگا با یک چشم بسته همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می‌کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه‌تر، برای استقلال به میدان برود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کوین یامگا: کینه ای از امید حامدی ندارم یامگا: زمان بازگشتم به فوتبال مشخص نیست

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)