Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@12:02:29 GMT

فرهنگ احسان و نیکوکاری به خوبی نهادینه و تقویت شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۲۳۶۸

فرهنگ احسان و نیکوکاری به خوبی نهادینه و تقویت شود

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: فرهنگ احسان و نیکوکاری به خوبی در جامعه نهادینه و تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی شامگاه دوشنبه در دیدار با کارکنان کمیته امداد اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) توانسته در زمینه محرومیت زدایی و ایجاد فضای کسب و کار  برای مددجویان خود موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بعد از گذشت نزدیک به ۳۹ سال از تأسیس کمیته امداد شاهد تحولات گسترده و بنیادین در این مجموعه هستیم، گفت: باید خدمت به جامعه هدف کمیته امداد روزبه‌روز بهتر و بیشتر شود و فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه به خوبی تقویت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان با بیان اینکه امام راحل از همان اوایل پیروزی انقلاب به فکر محرومان جامعه بودند، گفت: نباید برای نیازمندان و فقرا فخرفروشی کرد. 

خاتمی تأکید کرد: خواسته همه مددجویان و خانواده بزرگ کمیته امداد، خودکفایی تعداد جمعیت تحت پوشش این نهاد است تا توان اداره زندگی خود را داشته و دیگر نیازمند کمیته امداد نبوده و استقلال داشته باشند.

وی افزود: توسعه مراکز خیریه و نیکوکاری در زنجان باید در اولویت  باشد  و ارزشمندترین  خدمت کمیته امداد فراهم کردن بسترهای لازم برای کمک خیران به همنوعان خود است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان ایجاد مراکز نیکوکاری در مساجد و محلات را از برنامه‌های تاثیرگذار کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح باعث توسعه هر چه بیشتر فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه شده و در راستای تحقق اهداف محرومیت زدایی کمیته امام خمینی(ره)، مؤثر بوده است.

خاتمی با بیان اینکه برنامه ریزی برای توانمندسازی مددجویان باید مورد توجه ویژه مسئولان کمیته امداد استان زنجان باشد، گفت: با اجرای طرح‌های توانمندسازی مددجویان، سالانه بخشی از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان از چرخه حمایتی خارج می‌شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد