Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ یکصد و شصت و پنجمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم مصلای شهرستان علی‌آباد کتول شا‌مگاه امروز سه‌شنبه، 15 اسفندماه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار می‌شود.
در این مراسم معنوی و قرآنی که با حضور محمد تجری و موسی سنگدوینی، از قرآنیان برجسته استان گلستان برگزار می‌شود، برنامه‌های مختلفی همچون قرائت دعای توسل، تلاوت قرآن کریم، یادی از شهید مهدی اسکندری به عنوان شهید شاخص جلسه و نیز قاری نوجوان مرحوم محمدحسین فلاحی، بیان نکات تفسیری، مسابقه حضوری و قرعه‌کشی میان حاضران در جلسه و اهدای جوایز اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین، در ادامه برگزاری این مراسم و محفل قرآنی و معنوی نیز برنامه تجلیل و قدردانی از اعضای خانواده شهید شاخص محفل قرآنی، شهید مهدی اسکندری اجرا می‌شود.
یادآور می‌شود، این مراسم هر هفته به همت جامعه قرآنیان استان گلستان، شهرستان علی‌آباد کتول برپا می‌شود و علاقه‌مندان نیز برای حضور در این مراسم می‌توانند، شامگاه هر سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا به محل مصلای شهرستان علی‌آباد کتول مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کبری شرعی، مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد روز گذشته بر اثر کهولت سن در ۸۵ سالگی به فرزند شهیدش پیوست.

شهید محمدحسین عبدالله نژاد درسال ۱۳۶۵ در مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود