Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تفکر لیبرالی آفت جامعه است نه وبا و طاعون، گفت: این آفت با هیچ چیزی جزء تغییر در نگرش و جهان شناسی و بازگشت به تعالیم انبیای الهی و اجرای عدالت علاج نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (15 اسفند) در دیدار مدیرکل و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان اظهار کرد: مبارزه با معلول رنج و فقر در صحنه میدانی بسیار خسته کننده است اما وقتی علاج خواهد شد که با علت فقر مبارزه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه علت فقر یک مسئله بینشی است، افزود: در جهان شناسی و انسان شناسی و در دیدگاه پیامبران که پیام خدا را آوردند مرکز و محور همه موجودات انسان است و همه چیز باید در خدمت انسان باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر بینش همه این باشد که انسان اشرف مخلوقات است همه چیز را ابزار قرار می دهد تا به آن هدفی که انسان است برسد، گفت: اما متاسفانه بینش ها افراطی و انحرافی است و به زاویه انسانیت کار ندارند و پایبند جهل و هوای نفس و دارای تفکر مادی هستند.

 

آیت الله عبادی ادامه داد: این بینش انحرافی همراه افراط آنچه که برایش مهم است هوای نفس خودش است و تفکرش در خودپرستی، مال پرستی و پول پرستی خلاصه می شود و انسان و ارزش های انسانی کاری ندارد مهم برایش عمدة الممالک شدن و عمدة التجار شدن و عمدة الشهرت شدن و امثال این است

 

وی با اشاره به اینکه تا تفکر جامعه قارونی و فرعونی و چاپلوسی و کار چاق کردن باشد هیچ چیز درست نمی شود حتی اگر نماز به جماعت در مسجد بخواند، عنوان کرد: تمام جنایات دنیا معلول تفکرات قارونی و فرعونی است و امروز این تفکرات در جامعه بسیار بیشتر شده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: امروز از یمن تا میانمار، از عراق تا سوریه و از کشورهای افریقایی تا امریکای لاتین مردم از گرسنگی می میرند و امنیت ندارد چون قارون ها می خواهند سرزمین ها را تصرف کرده و نفت آن را غارت کنند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه خداوند می فرماید هیچ کسی گرسنه نمی ماند مگر آنکه یک توانمند جلوی روزیش را گرفته، افزود: استکبار دیوانه با خودپرستی و مال پرستی سر بشر این جنایات و قحطی و بیماری ها را در آورده است.

 

وی با تاکید بر اینکه اگر مهد اندیشه ما بر اساس تعلیمات الهی انسان بود شرط اولیه تامین نیازهای اصلی هر انسانی بود اما تفکر لیبرالی اجازه نمی دهد، گفت: انقلاب اسلامی برگ افتخاری بود که ملت ایران آفریدند اما بعد از اینکه بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشته و پیشرفت کرده ایم در کار فقرا مانده ایم چرا که بینش غلط مال پرستی و لیبرالی در جامعه وجود دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز در ادارات و استخدامی های ما حالت برده داری دارند یعنی آنچه بر تفکر اداره و مدیریت می گذرد اجرای قانون نیست بلکه حرف مدیر ملاک است، ادامه داد: دزدی ها، اختلاس ها، حقوق های نجومی و انواع و اقسام دغل بازی ها همه بخاطر تفکرات لیبرالی است.

 

آیت الله عبادی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس تفکر انقلاب حاکم بود که همه به جبهه ها کمک می کردند و پیروز شدیم اما امروز عده ای می دزدند و عده ای دیگر فقر و دستشان دراز است و این در حالی است که در کشور همه امکانات و منابع را داریم.

 

وی با اشاره به اینکه تفکر لیبرالی آفت جامعه است نه وبا و طاعون، تاکید کرد: این آفت با هیچ چیزی علاج نمی شود مگر با تغییر در نگرش و جهان شناسی و بازگشت به تعالیم انبیای الهی و اجرای عدالت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: با ظهور حضرت مهدی (عج) بینش ها تغییر خواهد کرد بگونه ای که در روایت آمده در زمان حضرت همه صدقات می آورند اما کسی نخواهد بود که این صدقات را بگیرد چرا که نیازمندی نیست.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه علاج درد جانکاهی که بر سر مردم است و انسان ها را می کشند و گرسنه نگه می دارند تغییر در نگرش و بازگشت به تعالیم پیامبران است، گفت: خیال نکنید جهانخواران و ثروتمندان و کسانی که دنیا را ویران می کنند سعادتمند هستند بلکه آنان از همه بدبخت تر هستند.

 

به گفتی وی عده ای دنبال جهانخواران چشم و گوش بسته می دوند و غافل از این هستمد که این ظلم و حق کشی است و اولیای خدا ما را از دنبال روی نفس برحذر داشتند و ریشه اصلی در بینش انسانی و مسائل فرهنگی و جهان شناسی است که همه بدبختی و خوشبختی در این ها رقم می خورد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به پرسنل کمیته امداد استان بیان داشت: امام خمینی (ره) این وراثت کمک به محرومان و نیازمندان را به شما داده و مسئولیت شما بسیار است.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) کوچه شعبانیه و ورود آب به زیرزمین برخی از خانه‌ها و مغازه ها، به دستگاه‌های امدادی و خدماتی اطلاع داده شد و در پی آن عوامل امدادی شهرداری اعم از گشت ساختمان، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، نیرو‌های عمرانی و خدماتی منطقه بافت تاریخی شهرداری برای همکاری با شرکت آب و فاضلاب و همچنین نیرو‌های امدادی هلال احمر و پلیس راهور در محل حادثه حاضر شدند.   با حضور دستگاه‌های امدادی در محل مشاهده شد که ترکیدگی در لوله اصلی آب رخ داده و به دنبال آن آب به زیرزمین برخی از ساختمان‌های مجاور وارد شده است که بلافاصله عملیات تخلیه آب از سوی آتش نشانی و خدمات ایمنی و آبفا آغاز شد.   عوامل پلیس راهور نیز بخش‌هایی از این خیابان را مسدود کرده و آتش نشانان با همکاری ماموران شرکت آبفا از جاری شدن بیشتر آب و نفوذ آن به اماکن اطراف جلوگیری کردند.   عملیات تخلیه آب با پمپ‌های آب در حال انجام است و دستگاه‌های امدادی و خدماتی با استفاده از تجهیرات موجود اقدام به ایمن سازی محل کردند.   همچنین هماهنگی‌های لازم درخصوص اسکان موقت شهروندانی که ساختمان‌های آنها دچار آسیب شده است، انجام شد.

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی
  • بدجوری دل درد گرفتیم  
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • قلع و قمع تصرفات غیر قانونی در آباده