Web Analytics Made Easy - Statcounter

فائو در نظر دارد با اعزام نمایندگان خود به کرمانشاه، به منظور بررسی مناطق زلزله زده و تعیین نیازهای بخش کشاورزی و دامپروری این مناطق، اقداماتی جهت کمک رسانی به این بخش انجام دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، رائو ماتا، نماینده موقت فائو (سازمان بین المللی خواربار و کشاورزی ملل متحد) در ایران گفت: فائو در نظر دارد برای کمک به امور مربوط به بازسازی مناطق زلزله زده در بخش کشاورزی و دامپروری، با همکاری دولت جمهوری اسلامی ایران و از طریق وزارت جهاد کشاورزی اقداماتی را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، فائو با همکاری دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال یافتن راه حل های درازمدت و پایدارتر برای مقاوم سازی در برابر زلزله است.

ماتا ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی که زمینه این همکاری را فراهم کرده، تصریح کرد: در سفر به کرمانشاه قرار است، بررسی هایی صورت بگیرد و با کسب اطلاعات میزان خسارت و نیازها در زیربخش های مختلف شامل، کشاورزی، دامپروری، مرغداری، آبیاری و زیرساخت های بخش کشاورزی مشخص شود.

نماینده موقت فائو در ایران افزود: جزئیات همکاری بعد از ارزیابی منطقه مشخص خواهد شد، اما این همکاری در همه زمینه ها می تواند صورت بگیرد.

همچنین ماتیاس مولت مشاور فنی و متخصص ارزیابی خسارات و نیازها بعد از وقایع فائو در گفتگو با خبرنگار ما خاطرنشان کرد: هدف ما از سفر به کرمانشاه، داشتن ارزیابی روشنی از خسارات با کمک همکاران و مقامات در مرکز است تا مشخص شود در چه زمینه هایی می توانیم کمک های پایدار جهت تداوم کشاورزی و دامپروری در منطقه داشته باشیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ سند همکاری بین ایران و‌پاکستان به امضا رسید

آفتاب‌‌نیوز :

۸ سند همکاری و‌توافق نامه و یادداشت تفاهم بین هیات‌های عالی رتبه ایران و پاکستان و در حضور مقامات عالی رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

در ادامه برنامه‌های سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی و هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی همراه به پاکستان مقامات جمهوری اسلامی ایران و پاکستان پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه در حضور دکتر دکتر رئیسی و شهباز شریف ۸ سند همکاری در بخش‌های مختلف تجارت، علم و فناوری، کشاورزی، بهداشت، فرهنگ و مسائل حقوقی و قضایی به امضاء رساندند.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • توسعه همکاری‌های برق و انرژی ایران و ترکمنستان
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی وجود دارد
  • ۸ سند همکاری بین ایران و‌پاکستان به امضا رسید