Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@03:14:42 GMT

کشف ۲۲۰هزار عدد مواد محترقه قاچاق در خدابنده

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۳۳۵۸

کشف ۲۲۰هزار عدد مواد محترقه قاچاق در خدابنده

فرمانده انتظامی خدابنده از کشف ۲۲۰ هزار و ۳۶۵ عدد مواد محترقه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مصطفائی فرمانده انتظامی خدابنده در گفت وگو با خبرنگار نسیم اشراق، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی موادمحترقه در آخرین روزهای سال، طرح تشدید و برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار یگان های انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز گذشته عوامل پلیس آگاهی با همکاری پلیس امنیت عمومی شهرستان خدابنده، طی دو عملیات غافلگیرانه ۲ خودرو پژو و پراید حامل موادمحترقه را در محور "بیجار - خدابنده" شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خدابنده ادامه داد: با تیزهوشی مأموران، ۱۶۹ هزار و ۶۰۰ عدد موادمحترقه قاچاق از ۲ خودرو کشف و در ادامه با هماهنگی مقام قضائی محل دپوی موادمحترقه شناسایی و تعداد ۵۰ هزار و ۷۶۵ عدد نیز از داخل انباری مغازه کشف شد.

مصطفائی در پایان خاطرنشان کرد: در این رابطه خودرو ها روانه پارکینگ و ۳ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

 فرمانده انتظامی خدابنده بیان داشت: با توجه به روز‌های پایانی سال و نزدیکی چهارشنبه سوری، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه توسط پلیس زنجان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خدابنده در چند روز گذشته نیز حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور بیجار – قیدار به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

فرمانده انتظامی خدابنده تصریح کرد: پس از توقف، خودرو مورد بازرسی قرار گرفت که از آن ۱۵۳ هزارو ۹۸۴ عدد مواد محترقه خارجی قاچاق کشف شد.

مصطفائی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، اذعان داشت: به استناد قانون مجازات اسلامی هر گونه قاچاق، خرید و فروش و … مواد منفجره و محترقه به طور غیر مجاز جرم محسوب شده مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات تخصصی از فعالیت یک واحد صنفی در فروش انواع سیگار و تنباکو قاچاق مطلع شدند.

به گفته او ماموران پس از بررسی، محل نگهداری سیگار‌های قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی و بازرسی به‌عمل آمده از مغازه تعداد ۴۱ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار و ۲۰ پاکت تنباکوی میوه‌ای قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به مهروموم مغازه گفت : در این زمینه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب