Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛علی کمالی راد ، با بیان اینکه سفر معاون فرهنگی قوه قضاییه به استان ایلام دو روزه خواهد بود، بیان کرد: معاون فرهنگی قوه قضاییه پس از ورود به ایلام در مزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و پس از آن با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه افتتاح دادگاه عمومی بخش زرنه در شهرستان ایوانغرب از دیگر برنامه های سفر معاون فرهنگی قوه قضاییه به استان خواهد بود، افزود: امشب شورای قضایی استان در دفتر ریاست کل دادگستری استان با حضور معاون فرهنگی قوه قضاییه تشکیل می شود.

مدیر روابط عمومی دادگستری استان ایلام به برنامه های روز دوم سفر معاون فرهنگی قوه قضاییه به استان ایلام اشاره کرد و ادامه داد: فردا چهارشنبه همایش بانوان فاطمی از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح و پس از آن اولین همایش صبر در استان در حضور معاون فرهنگی قوه در سالن همایش دادگستری کل استان برگزار می شود.

انتهای پیام/ د

سفر معاون فرهنگی قوه قضاییه به ایلام 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌رشد ۶۸ درصدی بازدید از موزه‌های سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، مجتبی سعادتیان افزود: در حال حاضر نه موزه وابسته و سه موزه خصوصی در استان فعالیت دارد که محتوای آنها نیز در حوزه‌های باستان‌شناسی، مردم‌شناسی، بوم‌شن وسی و غیره است.

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان افزود: شاخص ترین موزه استان، موزه منطقه‌ای جنوب‌شرق در شهر زاهدان هست که در سال ۱۳۹۰ راه‌اندازی شد و هدف اصلی آن به نمایش درآوردن فرهنگ منطقه جنوب‌شرق ایران شامل استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان‌جنوبی است.

وی ادامه داد: سالانه تعداد زیادی از گردشگران و مسافران از موزه‌های استان بازدید می‌کنند که در ایام نوروز بیشترین تعداد را شاهد هستیم.

به گفته سعادتیان، بر اساس آمار و اطلاعات موجود سال گذشته با رشد ۶۸ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ تعداد بیشتری از گردشگران از موزه‌های استان بازدید کرده‌اند.

معاون میراث فرهنگی از رشد ۶۸ درصدی بازدیدکنندگان موزه هادر سال جاری خبر داد: در استان سیستان و بلوچستان ۹ موزه وابسته و ۳ موزه خصوصی ایجاد شده که محتوای آنها بیشتر باستان شناسی، مردم شناسی و بوم شناسی است.

کد خبر 6057080

دیگر خبرها

  • دست بالای تهرانی‌ها در تصادفات منجر به مرگ
  • حجت الاسلام علی نخعی معاون قضایی دادگستری کرمان شد
  • اعلام برنامه‌های ویژه تحویل سال نو در مسجد مقدس جمکران
  • حجت‌الاسلام نخعی به عنوان معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان منصوب شد
  • آماده‌باش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ایلام
  • اعلام آماده باش به دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان ایلام
  • دانشگاه پیام نور در مباحث فرهنگی حرف زیادی برای گفتن دارد
  • ‌رشد ۶۸ درصدی بازدید از موزه‌های سیستان و بلوچستان
  • رشد ۶۸ درصدی بازدید از موزه‌های سیستان و بلوچستان
  • نشست خبری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران