Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@05:57:59 GMT

آلمیدا: خدا کمک کرد اولین کلین‌شیتم را ثبت کنم

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۳۹۰۴

آلمیدا: خدا کمک کرد اولین کلین‌شیتم را ثبت کنم

دروازه‌بان برزیلی تراکتورسازی می‌گوید می‌توانند در دور برگشت با کسب تمامی امتیازات به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.
به گزارش ایسنا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در خانه‌ی الجزیره امارات به تساوی بدون گل رسید. جوردی آلمیدا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در ابوظبی، درباره دیدار مقابل الجزیره اظهار کرد: ما بازی خوبی مقابل الجزیره انجام دادیم اما مانند باقی بازی‌ها قدر موقعیت‌ها را ندانستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دروازه‌بان برزیلی تراکتورسازی که در دیدار با الجزیره نمایش خوبی داشت درباره عمکلرد خوبش در این دیدار گفت: خدا کمک کرد و توانستم توپ‌های خوبی مهار کنم و نگذارم تیمم گل دریافت کند تا اولین کلین‌شیتم را در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشم. امیدوارم در بازی بعدی هم بتوانم همین عملکرد را داشته باشم.
او در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر به کسب امتیاز در دور برگشت و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است، توضیح داد: من به این موضوع خیلی امیدوار هستم. ما خوب بازی می‌کنیم. همچنین در تبریز هواداران ما حضور دارند و می‌توانند ما را در این راه کمک کنند تا در دور برگشت تمام بازی‌هایمان را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)

پس از النصر، الهلال هم به دست اماراتی‌ها حذف شد. 

دانلود (62.6MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند