Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات ورزش کارگران استان البرز، گفت: مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم زیر نظر هیات ورزش کارگری طبق اساسنامه به صورت مستقل، برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحسن موسوی، گفت: فدراسیون ورزش کارگران، متولی ورزش کارگران کشور است که به صورت رسمی ثبت جهانی شده و عضو کنفدراسیون ورزش‌های جهانی است لذا فدراسیون کارگران دارای اعتبار جهانی بوده و به عنوان بازوی اجرایی اداره امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه پیش از این وزارت ورزش و جوانان متولی ورزش کارگران کشور بود، ادامه داد: بعد از کسب اعتبار جهانی توسط ورزشکاران جامعه کار و تلاش، فدراسیون ورزش کارگری با تنظیم اساسنامه داخلی از سال 91 فعالیت خود را در تمام استان‌های کشور، آغاز کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: استان البرز به دلیل داشتن پتانسیل خوب و کسب رتبه‌های قهرمانی کشوری و جهانی، هیات ورزش کارگری را در اکثر رشته‌های ورزشی، تشکیل داد و انجمن اتومبیلرانی و موتورسواری نیز با درخواست و حمایت کارگران شاغل در استان البرز، تشکیل شد.

وی به مسابقات اسلالوم کارگران استان البرز، اشاره و تصریح کرد: برگزاری این رقابت ها به مناسبت بزرگداشت شهدای فاطمیه ناجا، طی مکاتبات قانونی، تایید و مجوز زمان و مکان برگزاری، صادر و مقرر شد این مسابقه در روز 18 اسفند ماه جاری در پارکینگ مترو محمدشهر کرج، برگزار شود. 

وی گفت: تمام مسئولیت ایمنی برگزاری این مسابقه و مسابقات دیگر، چه جانی و مالی بر عهده هیات ورزش کارگری بوده و زمانی که برای مسابقه ای برنامه ریزی می کنیم، توانایی روبرو شدن با مسایل جانبی و اجرایی آنرا داریم و به همه آنها واقف خواهیم بود.

 

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار ناظمی عصر پنج‌شنبه در مجمع انتخابات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان اظهار کرد: فدراسیون به دنبال آن است که با تقسیم امکانات در استان‌ها زمینه تقویت فعالیت‌های ورزشی را فراهم کند.

وی با بیان اینکه نباید همه امکانات فقط در تهران متمرکز شود، افزود: سنوات قبل نیز هدف فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی همین امر بوده است.

ناظمی با اشاره به بودجه این فدراسیون در سال گذشته تثریح کرد: سال قبل بودجه این فدراسیون ۳ میلیارد تومان بود و تلاش بر این است تا از هیأت‌های استانی حمایت مالی لازم انجام شود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: خوشیختانه این فدراسیون دارای ظرفیت‌های زیادی است که باید مورد استفاده و توجه قرار گیرد بطوریکه ۷۰ درصد درآمدهای فدراسیون از محل دوره‌های آموزشی، به هیأت‌های استانی تعلق می‌گیرد.

ناظمی رشته آفرود را ظرفیت بسیار خوبی در بخش قهرمانی دانست و اضافه کرد: حوزه همگانی و نشاط عمومی این رشته نیز با جذابیت و هیجان ورزش فوتبال برابری می‌کند و باید بیشتر به آن بها داد.

وی از «کارتینگ» به عنوان رشته بسیار مناسبی برای برگزاری در کردستان نام برد و گفت: این آمادگی را داریم تا دوره مربیگری درجه سه این رشته را در استان برگزار کنیم.

ناظمی عنوان کرد: در حال حاضر یکصد نفر ورزشکار کردستانی سازمان یافته و بیمه شده در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری وجود دارد و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های تیم مدیریتی جدید این هیأت شاهد افزایش تعداد ورزشکاران بیمه شده این رشته باشیم.

در مجمع انتخابات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان افشار کلوندی با کسب هشت رأی از ۱۰ رأی به عنوان رئیس این هیأت معرفی شد.

کد خبر 6082089

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • ◄ صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمی‌دهد
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • حقوق بگیران بخوانند/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می کند؟
  • بازنگری مصوبه دستمزد منع قانونی ندارد
  • جشن بزرگ کارگری در میبد
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان