Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@09:57:03 GMT

شب آیپک چگونه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۴۵۸۷

شب آیپک چگونه گذشت؟

بین الملل > دیپلماسی - دومین شب از کنفرانس کمیته روابط عمومی آمریکا-اسرائیل موسوم به آیپک، ادعاهای ضد ایرانی و متهم کردن سازمان ملل توسط مقامات شرکت کننده در این کنفرانس را به همراه داشت.

به گزارش ایرنا، مایک پنس معاون اول رئیس جمهوری آمریکا در ادامه سخنان ضد برجامی خود گفت: توافق هسته ای فاجعه باری که دولت قبلی امضا کرد جلوی ایران را برای رسیدن به سلاح هسته ای نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در این دولت به اهداف هسته ای و موشکی ایران رسیدگی خواهیم کرد و اگر ایران به قانون عمل نکند و مذاکرات نتیجه ندهد به سرعت از توافق هسته ای خارج خواهیم شد.

معاون اول ترامپ با تکرار ادعاهای ضد ایرانی خود اضافه کرد: آمریکا هرگز اجازه نخواهد داد که ایران سلاح هسته ای داشته باشد.
پنس که بارها ارادتش را به رژیم صهیونیستی با اظهارات ضد ایرانی ابراز داشته ادعا کرد، ماه گذشته هواپیمای بدون سرنشین ایران به اسرائیل تجاوز کرد و پاسخ اسرائیل نشان داد که حرکات تحریک آمیز در منطقه بدون پاسخ نخواهد ماند.


نیکی هیلی هم که در این نشست حضور یافته بود، گفت: قدرت نظامی اسراییل بسیار بالا است اما در سازمان ملل به تل آویو زورگویی می شود و من هرگز آن را تحمل نخواهم کرد.

وی ادامه داد: کمی بعد از انتخابات 2016 آقای ترامپ از من خواست در دولتش به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل کار کنم. به او گفتم که من یک استاندارم و از سازمان ملل چیزی نمی دانم. به او گفتم که من آنجا هر چه بخواهم به زبان خواهم آورد ترامپ در پاسخ به من گفت من دقیقا برای همین تو را می خواهم.

 

به گزارش شبکه خبری الجزیره، استیو گرینبرگ رئیس کنفرانس سران سازمان های بزرگ یهودی- اسرائیلی در آمریکا، از این گروه لابی طرفدار اسرائیل خواست تا از محمد بن سلمان شاهزاده عربستان برای تغییرات در این کشور و رهبری امارات حمایت کنند.
وی گفت که به هر دو کشور سفر کرده و مجذوب 'تحمل' و 'پایبندی' رهبران امارات برای مبارزه با تروریسم شده است.
نفتالی بنت یکی از اعضای کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با انتقاد از نقش ایران در خاورمیانه، گفت: ما نباید به دیگر کشورهااجازه دهیم که هسته ای بشوند. ما باید جلوی عربستان را برای رسیدن به نیروی هسته ای بگیریم.
دنی آیالون معاون سابق وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به الجزیره گفت که 'روابط خوبی با رهبران سعودی' داریم واینکه اسرائیل نقاط مشترک بسیاری با کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند عربستان، امارات و بحرین مخصوصا برای مبارزه با افزایش قدرت ایران در منطقه دارد.
به گزارش ایرنااین کنفرانس از روز یکشنبه در واشنگتن آغاز شد وتاپایان امروز(سه شنبه) ادامه دارد. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امشب در این کنفرانس شرکت خواهد کرد.

52310

کلید واژه‌ها : ایران و اسرائیل - ایران و آمریکا - ایالات متحده آمریکا - رژیم صهیونیستی - نیکی هیلی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است

این سناتور آمریکایی بار دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد و گفت که اقدامات این رژیم در غزه قطعاً پاکسازی قومی است.

سندرز با اشاره به آمار حیرت‌انگیز کشته‌ها و آوارگان فلسطینی، درخواست خود را برای رسیدگی به جنایات نتانیاهو تکرار کرد.

سندرز ضمن اشاره به موضع‌گیری «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا در حمایت از فلسطین گفت: نکته اساسی ایلهان این است که ما نمی‌خواهیم یهودی‌ستیزی را در این کشور ببینیم. من فکر می‌کنم کلمه نسل‌کشی چیزی است که توسط دیوان بین المللی دادگستری رسیدگی شود.

سندرز در ادامه صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم هیچ شکی وجود داشته باشد که آنچه نتانیاهو انجام می‌دهد، پاکسازی قومی فلسطینی‌ها در نوار غزه است.

سندرز بار‌ها از نتانیاهو به خاطر جنگ جاری در غزه انتقاد و با کمک مالی بیشتر آمریکا به اسرائیل مخالفت کرده است. وی همچنین بار دیگر خواستار توقف حمایت مالی آمریکا از رژیم صهیونیستی شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • آمریکا: اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!