Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح دستگیری سارقان و کیف‌قاپان در مجموعه پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با همت و غیرت همکاران عزیزم و فعالیت و اقدامات طوفنده و رعد آسای پلیس توانستیم در ماه گذشته وقوع سرقت را 8 درصد کاهش داده و در حوزه کشفیات نیز 5 درصد افزایش داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: در عملیات جدید ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ 138 نفر سارق، کیف‌قاپ، سارق منزل، خودرو، موتور سیکلت، لوازم خودرو و محکومین متواری دارای احکام قطعی دستگیر شدند.

وی اعلام کرد: این تعداد دستگیری در قالب 30 باند و بعد از یک ماه کار اطلاعاتی و در عملیات 24 ساعته ماموران پلیس پایتخت رقم خورد.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت به دستگیری باند 5 نفره زورگیران پرداخت و گفت: اعضای این باند در حال تهیه سلاح بودند تا بتوانند یک صرافی در ساوه را به صورت مسلحانه سرقت کنند که قبل از تهیه سلاح با اشراف اطلاعاتی در حاشیه تهران دستگیر شدند.

وی به انهدام 4 باند کالای قاچاق در این عملیات پرداخت و اعلام کرد: 52 نفر قاچاقچی در قالب 4 باند که اجناس را از جنوب و غرب کشور وارد می‌کردند شناسایی و دستگیر کردند؛ ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه 22 میلیارد تومان است.

وی افزود: در بین کالاهای قاچاق لوازم صوتی و تصویری به ارزش 5 میلیارد و 600 میلیون تن، 40 تن خشکبار آمریکایی، 3000 باتری، 300 کارتن کفش و ... به چشم می‌خورد.

سردار رحیمی به نتایج طرح قبلی دستگیری ماموران پلیس آگاهی اشاره و اعلام کرد: در عملیات جدید 142 سارق در قالب 29 باند دستگیر شده بودند که در بازجویی‌ها به 2440 فقره سرقت اعتراف کردند.

رئیس پلیس پایتخت با اعلام این مطلب که از 29 اسفند تا 15 فروردین سال جدید هرگونه اسباب‌کشی و جابجایی وسائل مگر با مجوز کلانتری ممنوع است، تصریح کرد: پلیس در صدد است در کوچه‌ها و خیابان‌ها حتی به صورت گشت‌های پیاده نیز نیرو داشته باشد؛ اما قطعاً رعایت ایمنی توسط شهروندان می‌تواند از وقوع سرقت‌ها بکاهد؛ توصیه می‌کنیم وسایل قیمتی در منزل نگه ندارند و منزل را به افراد امین بسپارند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی جهرم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و باغ‌های شهرستان جهرم، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.
علی اصغر محمدپور افزود: ماموران پلیس این شهرستان در تحقیقات خود سارق را شناسایی  و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۵ فقره سرقت منزل، باغ ها و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد، گفت: سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند