Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئولان سیاه‌جامگان که تقریبا سقوط خود را قطعی می‌دانند به دنبال یک سرمربی‌ هستند که در فصل بعد هم هدایت تیم را در لیگ یک برعهده داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم سیاه‌جامگان که در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد تقریبا سقوطش به لیگ پائین‌تر قطعی شده چون فقط ۱۵ امتیاز کسب کرده و برای بقای قطعی در لیگ برتر حداقل باید 5 بازی باقی مانده خود را با برد پشت سر بگذارد و تیم‌های رقیب نیز امتیازات لازم را کسب نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان سیاه‌جامگان که تقریبا سقوط خود را قطعی می‌دانند به دنبال یک سرمربی‌ هستند که در بازی‌های باقی مانده روی نیمکت این تیم بنشیند و در فصل بعد هم در لیگ یک هدایت تیم را برعهده داشته و باعث صعود مجدد این تیم در لیگ برتر برای 2 فصل دیگر شود.

در همین راستا مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان با گزینه‌هایی مانند مجتبی حسینی، یحیی گل محمدی و نادر دست‌نشان مذاکراتی انجام داده‌اند، اما گویا این گزینه‌ها با این شرایط مدنظر مسئولان باشگاه کنار نیامده‌اند.

اگر مسئولان سیاه‌جامگان در روز‌های آتی سرمربی مدنظر با شرایط خود را پیدا نکنند در 5 بازی باقی مانده از لیگ آرمین رهبر، مدیر تیم، مسئولیت فنی مشکی پوشان را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده

مهاجم نروژی سیتی می گوید هنوز چهار بازی دیگر باقی مانده و تیمش تنها روی بازی بعدی با فولام تمرکز دارد.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر میزبان ولورهمپتون  بود و در نهایت ۵ بر یک به برتری رسید.

ارلینگ هالند مهاجم سیتی چهار گل برای سیتیزن ها در دقایق ۱۲، ۳۵، ۴۵ و ۵۴ بازی به ثمر رساند.

این پوکر، دومین پوکر  سریع تاریخ لیگ برتر میز شد. پیش از این گابریل ژسوس از منچسترسیتی در آوریل ۲۰۲۲ در ۵۳ دقیقه ۴ گل به واتفورد زده بود تا زودترین پرکر تاریخ لیگ برتر ثبت شود.

همچنین این بیست و یکمین هت تریک در دوران فوتبال هالند است. 

همچنین این هت تریک، ششمین هت تریک هالند در لیگ برتر بود تا این ستاره نروژی از رود فان نیستلروی، روبین فان پرسی، اندی کول و دیمیتار برباتوف (هر کدام ۵  هت تریک) پیشی بگیرد.

ارلینگ هالند که اکنون ۲۵ گل در این فصل لیگ برتر به ثمر رسانده است بعد از بازی گفت: چهار فینال دیگر باقی مانده است و باید بتوانیم در هر ۴ بازی باقی مانده با قدرت ادامه دهیم. الان تمام تمرکز ما روی دیدار با فولام است و تنها به این دیدار فکر می کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدیو) ترافیک فوق سنگین آزادراه رشت-قزوین نرسیده به رودبار
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • وست هم در آستانه توافق با خولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • مهلت یک هفته‌ای اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس
  • وال استریت ژورنال: اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس یک هفته مهلت داده است
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!