Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - مدیرسازمان تعاون روستایی هرمزگان گفت: در هرمزگان هیچ گونه سردخانه و انبار استانداردی برای ذخیره سازی محصولات کشاورزی و دامی روستائیان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس اسدپور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در صورت وجود سردخانه و انبارهای استاندارد برای ذخیره سازی محصولات کشاورزی و دامی، علاوه براشتغال‌زایی، از امحا و فساد بسیاری از محصولات جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نداشتن فضای مناسب جهت عرضه محصولات کشاورزی در شهرهای استان، پائین بودن نرخ کارمزد خرید تضمینی محصولات کشاورزی و عدم تخصیص تسهیلات کم بهره به منظور تامین نقدینگی کافی جهت خرید نهاده ها و محصولات کشاورزی به عنوان بخشی از مشکلات شبکه تعاون روستایی نام برد.

اسدپور در بخش فعالیت های بازرگانی این سازمان نیز گفت: خرید و فروش محصولات کشاورزی بصورت توافقی و تضمینی و حمایتی و توزیع نهاده های کشاورزی و اقلام و مواد غذایی مورد نیاز اعضا روستائیان توسط تشکل های شبکه تعاون روستایی با شرایط مناسب انجام می شود.

مدیرسازمان تعاون روستایی استان هرمزگان تصریح کرد: با هدف حمایت از کشاورزان و خرید محصولات و عرضه در بازار با قیمت مناسب بدون واسطه، واحد بازاریابی و بازاررسانی اتحادیه استان فعال است و محصولات استان را به سایر نقاط کشور معرفی و در صورت نیاز ارسال می شود.

۱۷۰  تشکل روستایی و کشاورزی با بیش از ۱۴۰ هزار نفر عضو و سرمایه ای بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال را تحت نظارت سازمان تعاون روستایی در این استان فعالیت دارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید، قیمت منطقی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۶۰ هزار تومان است که متاسفانه به رغم‌ پیگیری های مکرر، تاکنون خبری از اصلاح نرخ نیست.

او قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری را ۳۷ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون هر کیلو تخم مرغ ۱۰ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب سال گذشته و ۲۵ هزار تومان زیر نرخ واقعی عرضه می شود.

کاشانی ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ در اردیبهشت به ۱۱۴ هزار تن برسد، در حالیکه حداکثر مصرف ۸۰ تا ۸۵ هزار تن است‌.

رئیس اتحادیه مرغداران میهن با بیان اینکه تاکنون اقدامی برای خرید حمایتی تخم مرغ صورت نگرفته است، افزود: با توجه به آنکه تولید تخم مرغ خطی است، از این رو پشتیبانی امور دام باید تا پایان خرداد ۳۰ هزار تن تخم مرغ خرید حمایتی کند.

او گفت: با واگذاری امور تنظیم بازار به اتحادیه، کمترین نوسان قیمت را در بحث بازار مرغ داشتیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • تداوم بارش‌های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز