Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@03:47:30 GMT

کانون فرهنگی و هنری شهدای مدافع حرم ساری افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۵۸۸۰

کانون فرهنگی و هنری شهدای مدافع حرم ساری افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: کانون فرهنگی و هنری شهدای مدافع حرم مسجد موسی بن جعفر(ع) ساری در آستانه ۱۸ اسفند، سالروز تشکیل کانون های مساجد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، کانون فرهنگی و هنری شهدای مدافع حرم مسجد موسی بن جعفر(علیه السلام) کوی اصحاب رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) ساری در آستانه 18 اسفند، بیست و پنجمین سالروز تشکیل کانون های مساجد و ربع قرن تلاش این مراکز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمود علیخانی، سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران در آئین افتتاح کانون شهدای مدافع حرم ساری گفت: تشکیل کانون های مساجد یکی از گام های بلند جهت ارتقای فرهنگ کشور محسوب می شود.

 

وی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(رحمت الله علیه) موجب احیای دین اسلام و مذهب تشیع شد.

 

حجت الاسلام علیخانی با اشاره به اینکه سمت و سوی جهان در قرن 18 میلادی جهت مبارزه با دین بود، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران توانست در برابر امپریالیسم غرب و کمونیسم به صورت قدرتمند ایستادگی کند و به پیروزی برسد.

 

وی با بیان اینکه تمدن اسلامی در حال حاضر در برابر تمدن غرب قرار دارد، ادامه داد: جنگ شیعه و جنگ صهیونیست، دو جنگ این زمان است که بسیاری از حکومت ها حتی کشورهای اسلامی نظیر آل سعود، نوکر صهیونیست هستند.

 

حجت الاسلام علیخانی ابراز کرد: وعده الهی، پیروزی حق بر باطل است بنابراین دین اسلام به عنوان دینی جهانی، گسترش و اشاعه می یابد.

 

وی گفت: حقانیت شیعه با گذشت زمان بیش از پیش نمایان می شود و در کشورهای مختلف، درستی آن به اثبات می رسد.

 

حجت الاسلام علیخانی اظهار کرد: دفاع از حرم زینب(سلام الله علیها) از اهداف شهدای مدافعان حرم بوده تا دین اسلام و اهداف خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام) برای همیشه جاودان بماند.

 

وی بیان کرد: از سال 1368 که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، رهبری را عهده دار شدند حتی یک دفعه نیز سیاست متزلزل نداشتند و تابعین معظم له هرگز متزلزل در اهداف خود نمی شوند.

 

حجت الاسلام علیخانی ابراز کرد: حضور پررنگ و فعال در مساجد بیانگر وحدت و برادری به شمار می آید و این پایگاه های الهی بر زمین باید همواره پررونق و با شرکت گسترده جوانان باشد.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند