Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا احمدی روز سه شنبه در مراسم درختکاری افزود: شهرداری مراغه همواره در مسیر توسعه فضای سبز و ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه این بخش حرکت می کند.
وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری در جهت توسعه فضای سبز اقدام به اجرای شبکه تامین آب خام فضای سبز شهری کرده که نمونه بارز آن ایجاد منبع آب در میدان دانشجو و توسعه آن برای آبرسانی به میادین الغدیر، پارک ایثار، رسالت و شهرک ولیعصر (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به احداث پارک دوم بانوان از سوی شهرداری مراغه اضافه کرد: این طرح در راستای خدمات رسانی بهینه و برخورداری متوازن شهری از امکانات و زیرساخت های تفریحی و توسعه فضای سبز اجرا می شود.
احمدی گفت: این طرح از 95 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و در چند ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مراغه نیز در این مراسم گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر و تهدید منابع طبیعی و اراضی ملی و برخی تعرضات به این اراضی، صیانت از این موهبت های الهی ضروری است.
مکرمی وند افزود: بر اثر کم توجهی ها و از بین رفتن منابع طبیعی و اراضی ملی، خسارت های حوادث طبیعی از جمله سیل، آثار سوئی بر کشاورزی و زندگی مردم گذاشته و از این رو صیانت از عرصه های ملی و فضای سبز باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: اداره منابع طبیعی در راستای صیانت از عرصه های طبیعی و فضای سبز با هرگونه تخلف و تعرض به اراضی ملی و طبیعی برخورد قاطع می کند.
وی اضافه کرد: سازمان های مردم نهاد نیز در سال های اخیر همکاری و مشارکت خوبی با این اداره در جهت صیانت از عرصه های طبیعی این شهرستان داشته اند.
در این مراسم چند اصله نهال با حضور مردم و مسئولان شهری مراغه به صورت نمادین غرس شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره مصرف محصولات عرضه شده در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس اداره فرآورده‌های طبیعی اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با تأکید بر اینکه فرآورده‌های طبیعی و مکمل عرضه شده در خارج از زنجیره رسمی دارو غیر مجاز هستند، نسبت به خرید این فرآورده‌ها از صفحات فضای اجتماعی و شبکه‌های ماهواره‌ای هشدار داد.


دکتر آرزو روستائی با تأکید بر اینکه بر اساس قانون؛ محل عرضه فرآورده‌های سلامت محور اعم از دارو‌های طبیعی و مکمل صرفاً داروخانه است، گفت: عرضه و فروش این فرآورده‌ها خارج از زنجیره رسمی تأمین دارو مجاز نیست.

وی افزود: برخی از سودجویان از اقبال عمومی به دارو‌های گیاهی، طبیعی و مکمل سوء استفاده کرده و به تولید و عرضه فرآورده‌های غیر مجاز و فاقد هر گونه مجوز با اجزا و منشأ نامعلوم می‌پردازند.

روستائی ادامه داد: این فرآورده‌ها نه تنها ممکن است برخلاف ادعای تبلیغاتی فاقد گیاه دارویی باشند، بلکه بعضاً دارای ترکیباتی غیر مجاز و به مراتب خطرناک و تهدید کننده سلامتی هستند.

رئیس اداره فرآورده‌های طبیعی سازمان غذا و دارو با اشاره به عرضه دارو‌های گیاهی و مکمل‌ها در صفحات شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای اظهار کرد: با توجه به بازار غیر رسمی و غیر قانونی ایجاد شده در این فضا، عمده فرآورده‌هایی که از این طریق عرضه می‌شوند، فرآورده‌های مرتبط با کاهش یا افزایش وزن، رویش مو، مشکلات جنسی و اعتیاد هستند که بر اساس گزارش‌ها به دلیل وجود ترکیبات خطرناک، عوارضی بسیار جدی و پایدار مانند نقص عضو یا بدترشدن شرایط بیماری را موجب شده‌اند.

وی یادآور شد: مصرف کلیه دارو‌ها اعم از داروی شیمیایی یا طبیعی و گیاهی باید زیر نظر و مشورت تخصصی افراد ذی‌صلاح، اعم از پزشک و داروساز صورت گیرد و بر همین اساس فضای مجازی و کلیپ‌های تبلیغاتی بستر مناسبی برای صحت سنجی ادعا‌ها و اظهارات، توصیه‌های ارائه شده، تشخیص فرآورده مجاز از تقلبی نیستند.

دکتر روستائی همچنین در مورد مصرف خودسرانه فرآورده‌های طبیعی و گیاهی مجاز نیز هشدار داد و گفت: با توجه به اینکه مکمل‌ها یا دارو‌های گیاهی نیز ممکن است دارای تداخلاتی در مصرف همزمان با یکدیگر یا با دارو‌های شیمیایی، احتیاط مصرف در برخی شرایط باشند، لازم است پیش از مصرف، با پزشک معالج یا داروساز مشورت لازم صورت بگیرد.

دیگر خبرها

  • هشدار درباره مصرف محصولات عرضه شده در فضای مجازی
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • حدنگاری اراضی کشاورزی کرمان در اولویت ثبت اسناد و املاک استان
  • کمک هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه اتوبوس برقی در کرج
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروشی در سنندج اجرا می‌شود