Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از انتشار مجموعه اول «ترانه‌های دیروز برای کودکان امروز»، موسسه فرهنگی هنری نقطه تعریف اقدام به انتشار مجموعه دوم این آلبوم کرد. این آلبوم به آهنگسازی نیکول الوندی ، شورامیخاییلیان و اسماعیل زرین فر بوده که مربوط به نسل پس از علی‌نقی وزیری و شاگردانش است.

ایران آنلاین /نیکول الوندی نوازنده جاز و آهنگساز کودک پیش از انقلاب است که از معروفترین قطعاتش می‌توان به "پاشو پاشو کوچولو" اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورامیخاییلیان نیز از آهنگسازان روسی تبار بوده که به خاطر عشق به ایران و کودکانش در ایران ماند و قطعات زیبایی از جمله "کبوتر ناز من" خلق کرد و اسماعیل زرین فر هم از شاگردان زبده وزیری بود که قطعه معروف "قایقران"از ساخته‌های وی است.

تنظیم‌کنندگان این مجموعه محمد زرگری‌زاده، حسن اکبریان، سالار خاتون آبادی هستند. قطعات این آلبوم شامل آفتاب، زنبور طلایی، آقا خرگوشه، گربه نازنازی، خروسه، شیر آب، باغ وحش، آهای آهای ای گرگه، پاشو پاشو کوچولو، قایقران، کودکانه، گرگه، خورشید خانم، چرخ و فلک، کبوتر نزامن  واللائی است که همگی ازهمگی از قطعات خاطره انگیز نسل‌های گذشته و مربوط به شصت سال پیش هستند.

مجموعه «ترانه‌های دیروز برای کودکان امروز 2» با بسته‌بندی ویژه به همراه نقاشی‌های پازلی، رنگ آمیزی، نت‌ها و شعرها و سی دی با کلام و بی کلام به تصویر گری نگین احتسابیان وارد بازر شده است./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت

دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

به گزارش مشرق، از گرگان، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • هنرمندی که حاضر است برای دفاع از ایران و مردم جانش را فدا کند
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • داستانک‌هایی برای فلسفه‌ورزی کودکانه
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم