Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ اردشير جهانفر رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان با اعلام این خبر گفت : یکی از ماموران زحمتکش پلیس راه استان حین انجام وظیفه متوجه مقداری وجه نقد می‌شود که در کنار خیابان افتاده است، بنابراین آن را برداشته و صورتجلسه می‌کند.
وی افزود: این مامور وظیفه شناس پس از آنکه وجه نقد را پیدا کرد بلافاصله موضوع را با مسئول مستقیم خود در میان گذاشته و در صدد شناسایی صاحب پول برمی آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته و طی تماس‌های مکرر جهت پیدا کردن مالک وجه نقد، در نهایت موفق به تماس با مالک شده و از او می‌خواهد که جهت تحویل مدارک به بازرسی استان مراجعه کند.
سرهنگ جهانفر در پایان با تقدیر و تشکر از وظیفه شناسی این مامور گفت: کلیه شهروندان می‌توانند به صورت حضوری و یا تماس با شماره تلفن ۱۹۷ با دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان زنجان در ارتباط بوده و پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/ن

مامور وظیفه شناس وجه نقد را به صاحبش برگرداند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مامور پلیس در این استان به شهادت رسید/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، طبق اعلام روابط عمومی پلیس هرمزگان گروهبان یکم مهدی مزرئی نوده در اجرای طرح امنیت و آرامش و مبارزه با قاچاق سوخت حین کنترل محور مواصلاتی میناب به سرنی در اثر تیراندازی قاچاقچیان ظهر سه شنبه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید گرانقدر مجرد و اهل بخش نوده ملک از توابع استان گرگان است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903941

دیگر خبرها

  • هندوانه با طعم تریاک
  • تسریع در روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین میاندشت
  • تاکسیران امانت‌دار مشهدی ۳ میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند
  • تقدیر از سکوبان پاک‌دست ایستگاه متروی تختی اصفهان
  • یک مامور پلیس در این استان به شهادت رسید/ عکس
  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان