Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس از الزام وزارت نفت برای تأمین حواله‌های قیر رایگان امسال و سال‌های گذشته تا پیش از آغاز سال 97 خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز،شادمهر کاظم‌زاده گفت: مهم‌ترین درخواست نمایندگان عضو کمیسیون عمران مجلس از وزارت نفت تأمین معادل ۳ هزار میلیارد تومان قیر رایگان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم‌زاده گفت: قیر رایگان باید به وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، شهرداری‌ها، سازمان نوسازی مدارس و منابع طبیعی توزیع شود.

او با اشاره نقش تأمین قیر رایگان به‌عنوان موتور محرک برای اجرای  پروژه‌ها، تصریح کرد: وزارت نفت در سال‌های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ قیر رایگان کافی برای مراکز یاد شده را فراهم نکرده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس در ادامه گفت: عدم تأمین قیر رایگان از سوی وزارت نفت استنکاف از مواد قانونی تلقی است و این وزارتخانه  پیش از ورود دیوان عالی محاسبات باید نسبت به اجرای قانون اقدام کند.

به گزارش خانه ملت، کاظم‌زاده در ادامه گفت: وزارت نفت در این جلسه متعهد شد که علاوه بر تأمین حواله‌های قیر رایگان در سال ۹۶ مانده حواله‌های سال‌های ۹۴ و ۹۵ را نیز حداکثر تا سال ۹۷ تأمین کند.

او تأکید کرد: طبق اظهارات مسئولان وزارت نفت بر اساس جدول هدفمندی یارانه‌ها هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان محقق شده است.

کاظم‌زاده گفت: وزارت نفت موظف است از منابع در اختیار نسبت به تأمین قیر اقدام کرده و در پایان سال نیز حساب‌های خود را با خزانه رفع‌ورجوع کند.

در جلسه کمیسیون عمران روز گذشته با حضور مسئولانی از وزارت نفت، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برای بررسی عملکرد وزارت نفت در تأمین و توزیع قیر رایگان برگزار شد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  قزوینیان  با بیان اینکه برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان زنجان در دست اقدام است، گفت: در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین  هستیم.

وی با بیان اینکه در خصوص تامین زمین جهت احداث مسکن برای متقاضیان نهضت ملی مسکن و طرح قانون جوانی جمعیت با دستگاه های مربوطه تعامل لازم را داریم، افزود: این اداره کل نسبت به اجرای سریع پروژه ها با تمام توان وارد عمل شده و با جدیت پای کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همچنین مراحل ثبت نام، پالایش و ساماندهی طرح قانون جوانی جمعیت توسط این اداره در دست جمع بندی است که در صورت تامین زمین و رفع موانع در ماه های پیش رو، واگذاری زمین به خانواده هایی که شرایط این طرح را دارند انجام می شود.

۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است.

دیگر خبرها

  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • ارز کالای سلامت محور با کمترین نرخ تامین شود
  • ضوابط تامین ارز از محل واردات در مقابل صادرات اعلام شد
  • ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • ضوابط جدید تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد