Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاري شين هوا از واشنگتن ، شرکت آمريکايي اسپيس ايکس روز سه شنبه راکت فالکون 9 را به همراه يک ماهواره مخابراتي به مدار زمين پرتاب کرد.
الون موسک Elon Musk موسس شرکت اسپيس ايکس اعلام کرد: «اين راکت ساعت 00:33 به وقت محلي در پايگاه هوايي کيپ کاناورال در ايالت فلوريدا آمريکا با ظرفيت 6 تن معادل يک اتوبوس به فضا پرتاب شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتقال اين راکت به مدار زمين پس از گذشت 33 دقيقه از پرتاب آن تاييد شد.
اين شرکت قرار است در پرتاب بعدي در تاريخ 29 مارس 10 ماهواره مخابراتي شرکت ايريديوم را به فضا ارسال کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی  گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران تجسس پاسگاه حصار با انجام گشت‌های هدفمند و اقدامات کنترلی،  به دو نفر متهم مظنون و آنان را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی افزود: در بازرسی از وسایل همراه متهمان ۱۳ دستگاه تلفن همراه مخابراتی،  تعداد ۲ دستگاه آیفون صوتی،  ۲۰۰ متر کابل مخابراتی و تعدادی زیادی قابلمه و ظروف آشپزخانه کشف و ضبط شد.
وی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی شهرستان نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به ارجاع متهمان دستگیرشده به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مجرمانه که نظم و امنیت را تهدید می‌کند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • طرح یک شرکت آمریکایی برای نصب آینه در فضا برای تولید انرژی خورشیدی
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • نخستین تصاویر اشعه‌ایکس از کاوشگر چشم‌خرچنگی
  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد