Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نمایندگان مردم تهران در مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور نسبت به وضعیت زندانیان تذکر داد و خودکشی برخی از آنها در زندانها را قابل تامل دانست. آفتاب‌‌نیوز : غلامرضا حیدری، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در تذکری با اشاره به سخنان روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه درباره حصر گفت: آقای اژه‌ای مسئله حصر محصورین را به تصمیم شورای عالی امنیت ملی مربوط دانست و رئیس‌جمهور هم رئیس این شوراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای رئیس‌جمهور با مردم صادق باشید که اعتماد عمومی مردم یکی از بزرگترین سرمایه های نظام است. چرا نسبت به این مسئله بی‌توجهی می‌شود؟ منافع ملی نظام ایجاب می کند در زمینه رفع حصر آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد و رفع محدودیت‌های آقای خاتمی با مقام معظم رهبری صحبت کنید و تقاضا داشته باشید.
وی هم‌چنین با اعتقاد به« آزادی عمل احمدی‌نژاد و حامیانش در جریان‌سازی‌های مختلف علیه نظام» پرسید: این چگونه است؟ چرا افشا کنندگان عملکرد و ماهیت احمدی نژاد سالیان سال در زندان و حصرند در حالی که احمدی‌نژاد  حاشیه امن دارد و هرچه می‌خواهد می گوید و انجام می‌دهد؟
وی خطاب به رئیس‌جمهور هم‌چنین ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور معرفی مافیای پشت پرده موسسات مالی و اعتباری و گرفتن پول‌های به غارت رفته مردم چه شد؟ قرار بود دولت شما دولت پاسخگو باشد. امیدواریم شما به سوگندی که به قانون اساسی خوردید و به قولی که به مردم دادید وفادار بمانید.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام جعفری در آخرین نطق خود در مجلس یازدهم تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در طرح‌های انتقال اب بین حوزه‌ای را خواستار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مافیای اسلحه‌سازی؛ پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور