Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع جوان یوونتوس معتقد است که برای پیروزی برابر تاتنهام باید فراتر از تمام توان خود بازی کنند.

طرفداری- دنیله روگانی، مدافع 23 ساله ایتالیایی یوونتوس که این روزها بازی های بیشتری برای بیانکونری انجام می دهد، مصاحبه ای با تلویزیون یوونتوس انجام داد. روگانی در ابتدا، در خصوص درگذشت داویده آستوری صحبت کرد:

اول از همه می خواهم تا با خانواده داویده آستوری ابراز همدردی  کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک شخص فوق العاده، ما را ترک کرد. داویده یک فرد وفادار، محترم و انسان سالمی بود و فکر می کنم که این بهترین توصیف از اوست. به اندازه کافی خوش شانس بودم که با آستوری در تیم ملی، هم بازی بودم و خاطرات او برای همیشه در دل ایتالیایی ها باقی خواهد ماند.

روگانی در خصوص پاس گل خود به پائولو دیبالا در بازی با لاتزیو و شعار مشهور یوونتوس که به "Fino Alla Fine" مشهور است، گفت:

پائولو در گل فوق العاده اش به لاتزیو، عملا خودش همه کارها را انجام داد. پس از گل، به شوخی به دیبالا گفتم که پاس گل از طرف من بود و او نیز تایید کرد. نمی دانم که این گل در سرنوشت اسکودتو تعیین کننده خواهد بود یا خیر زیرا بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. اگرچه با توجه به درنظر گرفتن نتیجه بازی رم و ناپولی، آن گل اهمیت بالایی داشت. قدرت ما همیشه اعتقاد ما مبنی بر جنگیدن تا پایان خواهد بود. شعار "Fino Alla Fine" به معنای تا پایان، تنها شعار نیست بلکه جنگیدن تا پایان در DNA ماست و این موضوع را در یک بازی دشوار و مهم نشان دادیم. 

مدافع بلندقامت بانوی پیر در خصوص شیوه دفاع کردن این تیم افزود:

وظیفه ما، دفاع کردن به شیوه یوونتوس است. فشردگی و استحکام خط دفاعی همیشه در طول تاریخ نقطه قوت یوونتوس بوده است و این موضوع تنها به مدافعان بستگی ندارد. وقتی خط دفاعی پیشرفت قابل توجهی داشته باشد، این از سوی کل تیم و تلاش همه تیم است. میان بازی کردن با سیستم سه دفاعه و چهار دفاعه تفاوت وجود دارد اما نگرش و فداکاری خط دفاعی، مهم تر و فراتر از سیستم هاست.

وی در پایان در خصوص رویارویی با تاتنهام در روز چهارشنبه افزود:

در بازی روز چهارشنبه، جزییات امری ضروری خواهند بود و از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. فکر می کنم که نسبت به بازی با لاتزیو، باز تر بازی خواهیم کرد و تیم حریف هنگامی که صاحب توپ می شدیم، دفاعی مستحکم انجام می داد. از نظر تئوری، تیم های انگلیسی به روش متفاوت تری بازی می کنند. با توجه به نتیجه 2-2 در بازی رفت، باید بیش از صد درصد توان خود را در این بازی به کار بندیم زیرا باید بسیار خوب بازی کنیم تا پیروز شویم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدینگی تا کجا رشد خواهد کرد؟

امتداد - نقدینگی مهم‌ترین متغیر پولی اثرگذار بر تورم است. به تمام پول در جریان که به صورت سکه و اسکناس یا در حساب‌های جاری بانکی نگهداری می‌شود نقدینگی گفته می‌شود. رشد نقدینگی به معنای رشد پول در جریان است که در صورتی که با رشد تولید همراه نباشد تورم‌زا خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  آخرین آمار این متغیر پولی مربوط به اسفند ۱۴۰۲ است که نشان می‌دهد حجم نقدینگی تا پایان این ماه به هفت هزار و ۷۸۱ هزار میلیارد تومان رسیده است. نرخ رشد نقطه به نقطه این متغیر یعنی تغییرات آن در این ماه نسبت به بهمن سال ۱۴۰۱ نیز برابر با ۲۴٫۳ درصد بوده که کمترین میزان نرخ رشد در پایان سال از سال ۱۳۹۸ بوده است.  

 

 در این گزارش بررسی شده که نقدینگی در سناریوهای مختلف تا پایان سال ۱۴۰۳ به چه میزان رشد خواهد رسید. به این منظور سه حالت در نظر گرفته شده است. سناریوی اول با میانگین نرخ رشد ماهانه سال ۱۴۰۲ رشد کند، در سناریوی دوم رشد با میانگین نرخ رشد ماهانه یک دهه اخیر و سناریوی سوم رشد با میانگین نرخ رشد ماهانه دولت رئیسی باشد. این گزارش نشان می‌دهد که بهترین حالت ادامه رشد نقدینگی با میانگین رشد سال ۱۴۰۲ است که در این حالت نرخ رشد نقطه به نقطه در پایان سال به ۲۴٫۴ درصد خواهد رسید و بدترین حالت، ادامه رشد آن با نرخ رشد دولت رئیسی است که در این حالت رشد نقطه به نقطه در پایان سال به ۳۱٫۱ درصد خواهد رسید.

سناریوی اول: ادامه رشد نقدینگی با متوسط نرخ رشد ماهانه نقدینگی در سال ۱۴۰۲

 متوسط نرخ رشد ماهانه نقدینگی در سال ۱۴۰۲ برابر با ۱٫۸ درصد بوده است. به عبارت دیگر حجم پول در جریان کشور در هر ماه نسبت به ماه قبل به طور متوسط ۱٫۸ درصد بیشتر شده است.

 یک سناریو برای رشد نقدینگی در سال جدید نیز این است که حجم نقدینگی با همین نرخ رشد ماهانه سال گذشته افزایش یابد. در این صورت حجم نقدینگی به بالغ بر ۹ هزار و ۸۰۳ هزا میلیارد تومان خواهد رسید و در پایان سال ۱۴۰۳ حجم نقدینگی یک هزار و ۹۲۲ هزار میلیارد تومان بیش از ابتدای سال خواهد بود. همچنین در این حالت نرخ رشد نقطه به نقطه نقدینگی در پایان ۱۴۰۳ به ۲۴٫۴ درصد خواهد رسید.

 اما یک حالت دیگر این است که نقدینگی در سال جدید با متوسط نرخ رشد ماهانه یک دهه اخیر انباشته شود.

سناریوی دوم: ادامه رشد نقدینگی با متوسط نرخ رشد ماهانه یک دهه اخیر

 متوسط نرخ رشد ماهانه نقدینگی در یک دهه اخیر یعنی از ابتدای سال ۱۳۹۳ تا پایان سال ۱۴۰۲ برابر با ۲٫۱ درصد بوده است.

 اگر این متغیر پولی در سال ۱۴۰۳ نیز با همین نرخ به رشد ماهانه خود ادامه دهد، حجم آن در پایان این سال برابر با ۱۰ هزار و ۱۳۵ هزار میلیارد تومان خواهد شد. در این صورت نرخ رشد نقدینگی در اسفندماه به ۲۸٫۶ درصد خواهد رسید و در هر ماه به طور متوسط ۲ هزار و ۲۵۵ هزار میلیارد تومان به حجم آن افزوده می‌شود.

 بنابراین می‌توان گفت این سناریو در مقایسه با سناریوی اول، حالت بدتری را رقم خواهد زد، زیرا حجم نقدینگی بیشتر خواهد شد که این موضوع تورم بیشتر را در پی خواهد داشت.

 اما یک سناریوی دیگر نیز می‌توان متصور شد و آن ادامه رشد نقدینگی با متوسط نرخ رشد ماهانه دولت سیزدهم است.

سناریوی سوم: ادامه رشد نقدینگی با متوسط نرخ رشد ماهانه دولت رئیسی

 با روی کار آمدن دولت سیزدهم، بانک مرکزی سیاست‌های ویژه‌ای را برای کنترل رشد نقدینگی در دستور کار قرار داد. این نهاد حاکمیتی پولی با کنترل ترازنامه بانک‌ها و موسسات اعتباری موفق شد از سرعت رشد این متغیر تورم‌ساز بکاهد. به طوری که در پایان سال ۱۴۰۲ نرخ رشد نقطه به نقطه نقدینگی به ۲۴٫۳ درصد رسید که کمترین نرخ رشد سالانه از سال ۱۳۹۸ است.

 با توجه به ادامه این دولت در سال ۱۴۰۳ حالت دیگری که برای رشد نقدینگی می‌توان فرض کرد این است که این متغیر پولی با متوسط نرخ رشد ماهانه دولت سیزدهم رشد کند و به حجم آن افزوده شود.

 در این صورت حجم نقدینگی در پایان اسفند ۱۴۰۳ به ۱۰ هزار و ۳۳۲ هزار میلیارد تومان خواهد رسید که نسبت به نقطه آغاز این سال ۲ هزار و ۴۵۱ هزار میلیارد تومان بیشتر خواهد بود. همچنین نرخ رشد نقطه به نقطه آن نیز در پایان اسفند برابر با ۳۱٫۱ درصد خواهد شد.

 بنابراین می‌توان گفت اگر این سناریو رخ دهد، نقدینگی نسبت به دو سناریوی دیگر با رشد بیشتری مواجه خواهد شد و بنابراین تبعات تورمی بیشتری نیز در پی خواهد داشت. 


  برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • رژیم صهیونیستی تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد
  • نقدینگی تا کجا رشد خواهد کرد؟
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند
  • برخی ساختارها در حوزه جوانی جمعیت رفع شود
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی