Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه میاندوآب گفت: اگر منتقدان را بی عقل بدانیم، این خود عین بی عقلی است و جلوی نقادی را گرفتن، بی عقلی است، چرا که همه حق انتقاد دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم گرامیداشت روز درختکاری در میاندوآب در سخنانی اظهار کرد:آب، خاک و هوا سه عنصر ضروری بشر هستند که اگر با مشکل مواجه شوند، زندگی بشر نیز به مخاطره می افتد و باید در اولویت قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه میاندوآب افزود: نمونه این موضوع مشکلات گرد و غبار است که در خوزستان شاهد آن هستیم، به خاطر برخی کم کاری هاست که به مرور زمان اتفاق افتاده است.

وی با تاکید بر اهمیت درختکاری و حفظ محیط زیست، گفت: اگر می خواهیم جلوی تخریب محیط زیست و از بین رفتن عناصر لازم برای حیات را بگیریم باید به درختکاری و حفاظت از محیط زیست اهمیت بدهیم تا مانع از بوجود آمدن شرایطی مانند خوزستان در این منطقه شویم.

حسن زاده با اشاره به موضوع دریاچه ارومیه، تصریح کرد: اگر چه کم کاری برخی در مورد دریاچه ارومیه قابل توجیه نیست ولی خشک شدن دریاچه ارومیه، فاجعه زیست محیطی به وجود می آورد که نه تنها این منطقه بلکه کشور را تهدید می کند.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه هر ایرانی حق دارد تا مطالب خود را بیان کند، اظهار کرد: دموکراسی به این معناست که هر کسی مطالبات شخصی و صنفی خود را بیان کنند و اگر منتقدان را بی عقل بدانیم، دموکراسی تبدیل به دیکتاتوری می شود.

وی افزود: اگر منتقدان را بی عقل بدانیم، این خود عین بی عقلی است و جلوی نقادی را گرفتن، بی عقلی است، چرا که همه حق انتقاد دارند.

حسن زاده با بیان اینکه مردم باید به واقعیات توجه داشته باشند نه برخی حرفها، گفت:  مردم برای این انقلاب و نظام، هزاران شهید داده اند و پای آن ایستاده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار

معاون اقتصادی استانداری کرمان گفت: مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال محقق شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو حسن زاده معاون اقتصادی استانداری کرمان در جریان بازدید از شهرک صنعتی زرند گفت: شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد.

او افزود: سرانجام در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از چهار بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و آن هم تا رده سه زیست محیطی، پس از ۱۷ سال وقفه با همت تیم اقتصادی استان دریافت شد.

وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت و سرمایه گذاری شاهد راه اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

سپس حسین میجانی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب، برق و گاز افزود: از هم اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه گذاران واحد‌های مختلف تولیدی است.

شایان ذکر است طبق اعلام شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، سند تک برگ شهرک صنعتی زرند ۲ در چند سال اخیر آماده بوده، اما به دلیل مخالفت حفاظت محیط زیست مجوز استقرار و بهره برداری واحد‌های صنعتی صادر نشده بود که اواخر فروردین ماه امسال پس از ٤ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و آن هم تا رده سه زیست محیطی، مجوز احداث و بهره برداری پس از ۱۲ سال کسب کرد.

همچنین بنا بر گزارش ها، به دلیل مخالفت سازمان غذا و دارو امکان استقرار واحد‌های صنعتی غذایی حتی تا رده سه نیز در شهرک مذکور و نیز ناحیه صنعتی بهشت وحدت، میسر نیست و شهرک فاقد زون غذایی است. 
موقعیت ۳۰ هکتاری دارای مجوز، در ضلع جنوب شرقی ناحیه صنعتی بهشت وحدت قرار دارد، همچنین مطالعات هیدرولوژی شهرک نیز برای کنترل سیلاب در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • (ویدئو) لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • فیلم | تصاویر هوایی از لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • تصاویر اتصال 5 رودخانه به دریاچه ارومیه
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند
  • تصاویر منحصربفرد از لحظه ورود همزمان ۵ رود به دریاچه ارومیه