Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:27:46 GMT

یک تبعه پاکستانی در سانحه رانندگی در همدان جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۷۹۵۱

یک تبعه پاکستانی در سانحه رانندگی در همدان جان باخت

همدان - ایرنا- رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده همدان - ملایر، راننده پاکستانی این وسیله نقلیه در دم جان باخت.

سرهنگ رضا عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این سانحه رانندگی صبح امروز در کیلومتر 17 جاده همدان - ملایر رخ داد.
وی با بیان اینکه این خودرو دارای یک سرنشین بود، اضافه کرد: ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه عامل بروز این واژگونی ارزیابی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ عزیزی افزود: راننده 61 ساله و پاکستانی این وسیله نقلیه از کمربند ایمنی استفاده نکرده بود و هنگام واژگونی خودروی سواری، گردن وی دچار آسیب شده و جان می بازد.
وی اضافه کرد: طبق بررسی های صورت گرفته این تبعه دارای گواهینامه 'ب 1' بوده و وسیله نقلیه متعلق به فردی در استان کرمانشاه است.
به گفته پزشکی قانونی استان همدان، 416 تن در سوانح رانندگی درون و برون ‌شهری استان در 9 ماهه امسال جان خود را از دست دادند که 320 تن از جان‌ باختگان مرد و 96 نفر نیز زن بودند.
از این تعداد 287 تن در جاده‌های برون شهری، 54 نفر در معابر درون شهری، 25 نفر در معابر خاکی و روستایی و 50 نفر در سایر محدوده‌ها جان باختند.
7526/2090

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی گفت:ساعت ۱۳:۴۷دقیقه شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در محور ارومیه _ سلماس  ( روستای قولنجی) یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 SD از جاده منحرف و واژگون شد.   وی افزود:پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید افشارجو ( گردنه قوشچی) هلال احمر ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی گفت:این حادثه ۵ مصدوم  داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

دیگر خبرها

  • تعمیر و نصب هزار و ۱۱۰ علائم ایمنی در محورهای خراسان جنوبی
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس