Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت- ایرنا- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان از برنامه ریزی برای اجرای دو هزار و 316 برنامه ویژه هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در استان خبر داد .

فاطمه رفیعی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جشن، همایش ، تجلیل و تقدیر، بازدید ، افتتاحیه در بخش های مختلف همچون افتتاح منزل مددجویی ، مسابقه ، برپایی نمایشگاه خدماتی و رفاهی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از جمله این برنامه ها به همایش روز زن و توانمندی اقتصادی بانوان ، نشست تخصصی بانوان فرهیخته با محوریت بررسی مشکلات بانوان و آسیب های اجتماعی زنان ، تئاتر خیابانی با موضوع مادر در شهرستان ماسال بعنوان برخی از این برنامه ها اشاره کرد.
وی همچنین دیدار با خانواده شهدا ، دیدار با استاندار ، نمایشگاه توانمندی بانوان عضو صندوق های خرد روستایی استان و افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای بانوان معلول در لاهیجان را از دیگر برنامه های پیش بینی شده استان عنوان کرد.
امسال هفته بزرگداشت زن مصادف با 12 تا هجدهم اسفندماه است که هجدهم اسفند ماه همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) روز مادر نامگذاری شده است.
گیلان دو میلیون و 500 هزار نفر جمعیت دارد که بر اساس سرشماری سال 95 ، 51 درصد جمعیت گیلان مرد و 49 درصد بانوان هستند.
7296 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به مناسبت هفته کار و کارگر مسابقات قویترین مردان و دارت بانوان ویژه کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در سالن هلال احمر شهرستان بافق برگزارشد.   در اولین دوره از مسابقات قویترین مردان بیش از ۲۰ ورزشکار دردو وزن منفی۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم و در۴ آیتم با هم به رقابت پرداختند.   در پایان این مسابقات و در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم علیرضا فلاح به عنوان قهرمانی دست یافت و قویترین مرد فلات نام گرفت.   در این وزن مهدی بافقی دوم و حسین صالحی به مقام سوم دست یافتند.   اما در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم مسعود غلامی پدیده این دوره از مسابقات شد و بر سکوی نخست ایستاد.   امیرحسین فتاحی دوم شد و حسین سلطانی نژاد جایگاه سوم را از آن خود کرد.   در مسابقات دارت ویژه بانوان نیز ورزشکاران به رقابت پرداختند که در پایان سمانه رمضانپور قهرمان شد، فائزه عسکری جایگاه دوم را از آن خود کرد و زینب ابوالحکیمی به مقام سوم رسید.   اختتامیه این مسابقات با حضور حمید رحیمی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، نوری رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان، ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان، پورذکریا مدیر امور معادن و امیری رئیس روابط عمومی مجتمع برگزار و از مقام آوران با اهدا حکم قهرمانی و هدیه‌ای تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا