Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار قزوين گفت: خدمات مناسبي براي استقبال از گردشگران نوروزي در استان پيش بيني شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا ؛ "عبدالمحمد زاهدي"در جلسه ستاد اجرايي خدمات سفر استان با بيان اين مطلب افزود: اقتصاد گردشگري به زودي از اقتصاد نفت و تجارت اسلحه در جهان پيشي مي گيرد و به اقتصاد اول دنيا تبديل مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار قزوين ادامه داد:ايران جزو 10 کشور مهم گردشگري دنياست و براي حفظ و ارتقاي اين جايگاه بايد برنامه ريزي کند و قزوين مي تواند در اين زمينه اثرگذار باشد.
استاندار قزوين افزود:بايد امکانات،فضا و تجهيزات مناسب براي اقامه نماز در مجتمع هاي بين راهي،پارک ها،هتل ها و مراکز اقامتي در ايام نوروز فراهم شود.
زاهدي بيان کرد:خدمات مناسبي براي استقبال از گردشگران نوروزي در استان پيش بيني شده و علاوه بر آن بايد جاذبه هاي بيشتري براي گردشگران برنامه ريزي وتوليد کنيم.
زاهدي ادامه داد:سفرهاي نوروزي امکان آشنايي فرهنگ ها نسبت به يکديگر و در نتيجه افزايش همگرايي اقوام را فراهم مي کند.
استاندار قزوين در ستاد اجرايي خدمات سفر:ارزش ها و سنت هايي که در آئين ملي نوروز وجود دارد هيچ منافاتي باارزش ها و باورهاي ديني ندارند و اين ظرفيت فرهنگي بايد در جهت همگرايي بکار گرفته شود.
استاندار قزوين افزود:نوروز مهمترين آئين ملي و حلقه وصل همه اقوام ايراني است که در 11 کشور پراکنده اند.
وي در خاتمه بيان کرد:جغرافياي فرهنگي ايران در اين 11 کشور شامل کلکسيوني از خوبي ها و زيبايي ها مثل صله رحم،شادي، نو شدن و خانه تکاني و...مي باشد.
معاون عمراني استاندار نيز در اين جلسه گفت:براساس آمارهاي رسمي،قزوين جزو 5 استان برتر کشور در حوزه گردشگري است و به مقصد مسافرين و گردشگران نوروزي تبديل شده است.
جانشين ستاد خدمات سفر استان قزوين:در نوروز 96 در شاخص بازديد از جاذبه هاي گردشگري 26 درصد و در شاخص اسکان مسافرين در مراکز اقامتي استان 23 درصد رشد داشتيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی

شعبان سعید وزیر توسعه صنایع و تجارت تانزانیا در جریان بازدید از یکی از کارخانه‌های بزرگ تولید لوازم خانگی کشور در شهرک صنعتی محمودآباد قم گفت: برای من خیلی جالب بود که مجموعه‌ای با چنین ظرفیت توانسته محصولات متنوعی از انواع لوازم خانگی را به صورت وسیع تولید کند.

او افزود: با توجه به اینکه این مجموعه توانسته به دانش فنی تولید لوازم خانگی با کیفیت و تنوع بالا دست یابد ما بسیار علاقمندیم از تجارب و این توانمندی‌ها در کشورمان استفاده کنیم.

وزیر توسعه صنایع و تجارت تآنزانیا نیاز کشور‌های آفریقایی را به این گونه محصولات بسیار زیاد دانست و یادآور شد: باید تلاش کنیم روابط تجاری و اقتصادی را با تولید کنندگان ایرانی افزایش دهیم.

او افزود: به طور ویژه محصولات این شرکت مورد توجه ما قرار گرفته و ما از مدیران این کارخانه خواسته‌ایم که در تانزانیا حضوری فعال داشته باشند تا محصولات ایرانی بیش از پیش در بازار‌های آفریقایی وارد شود.

قائم مقام این واحد صنعتی هم گفت: به برکت نظام اسلامی و اقدامات دولت سیزدهم ظرفیت‌های خوبی پیش روی تولید کنند ایرانی قرار گرفته و این آمادگی وجود دارد که سالانه یک میلیون دستگاه انواع لوازم خانگی را به کشور‌های آفریقایی صادر کنیم.

اسحاقی یادآورشد: تانزانیا می‌تواند پل ارتباطی بین جمهوری اسلامی ایران و آفریقا باشد که در گام نخست صادرات محصول و در گام بعدی انتقال دانش فنی را انجام دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله